Kouzlo osobnosti – nejlepší stupínek k úspěchu
27. listopadu 2014 08:50
Probudit v sobě kouzlo osobnosti nejsou žádné čáry. Lze si ho vypěstovat jako bylinku za oknem s pomocí správné vláhy. Knížka přináší konkrétní tipy a triky, jak mluvit, ale i jak poslouchat, a udělat tak na okolí dobrý dojem. Čím okouzlit ženu a čím muže, jak se jednoduše zapojit do konverzace a nenásilně ji posouvat dopředu – jak zkrátka vyvolat v lidech dobrý pocit, ale také ho sami ze sebe získat, a upevnit tak svou sebejistotu.
Kouzelný psí pohled i umění telefonovat
Používat kouzlo vlastní osobnosti je snadné a pro začátek stačí pár drobných změn. Máte psa? Vyzkoušejte si před zrcadlem, jakým způsobem vám naslouchá. Občas nakloní hlavu na jednu či na druhou stranu, čímž budí dojem, že rozumí každému vašemu slovu. Důležitý je také aktivní oční kontakt. Když mluvíte, i když posloucháte, musíte se na svůj protějšek dívat a reagovat na něj. Velmi užitečná je i kapitola o správném telefonování: věřili byste, že máte daleko příjemnější hlas, kdy se do telefonu usmíváte? Kniha také poradí, čeho si všímat na ostatních, když chceme odhalit lež a podvod – když nás chce někdo zmanipulovat a falešně omámit jen pro svůj vlastní prospěch.
Je zřejmé, že publikace se hodí v soukromí i v byznysu. Ocení ji lidé méně protřelí a smělí, ale i podnikatelé, prodejci, zaměstnanci nebo šéfové: ti všichni mohou těžit z toho, že je jiní považují za okouzlující, chtějí se s nimi potkávat a přihrávají jim tak zajímavé příležitosti.
S lehkostí napsaná novinka s mnoha přesně odpozorovanými situacemi ze skutečného života vychází v řadě motivační literatury pro manažery. Tam doplňuje tituly jako 21 tajemství úspěchu – knihu věnovanou metodám práce lidí, kteří vydělávající velké peníze, nebo současný bestseller Digitální dieta o překonání závislosti na mobilech, sociálních sítích a dalších digitálních hračkách.
www.synergiepublishing.com
Kouzlo osobnosti jako mocná zbraň
Z anglického originálu The Power of Charm: How to win anyone over in any situation přeložila Markéta Hrbková, 184 stran, cena 299 korun. Vydalo nakladatelství Synergie Publishing SE.
Autoři Brian Tracy a Ron Arden pracují jako konzultanti a experti na koučink v oblasti personální politiky. Arden je navíc profesorem divadelních věd a své znalosti z tohoto oboru vtipně převádí do světa byznysu.