dnes
Pondělí - obcasny-dest
10°C
zítra
Úterý - zatazeno
13°C
pozítří
Středa - oblacno
16°C
Byznys

Kooperativa spustila novou image kampaň „Někde tam jsou“

Kooperativa je jedna z nejvýznamnějších pojišťoven na českém trhu s dlouhodobě oceňovanou komunikací, a to jak mezi odbornou veřejností, tak i samotnými klienty. I úspěšnou komunikaci je však třeba čas od času revidovat, proto v uplynulém roce proběhl brandaudit, na kterém se pod hlavičkou komunikační agentury WEAREGINGER (WAG) podílel také zkušený stratég RNDr. Ivan Tomek, Csc. 

kooperativa-vizual „V první řadě jsme si potřebovali zmapovat a zrevidovat aktuální stav hodnot i atributů značky a následně je porovnat s tím, jak je značka ale i celý obor pojišťovnictví skutečně vnímán stávajícími i potenciálními klienty,“ vysvětluje marketingový ředitel Kooperativy Jindřich Skrip. Kreativní ředitel agentury WAG Jiří Langpaul k tomu dodává: „Usilovali jsme o získání autentické zpětné vazby nejen od relevantního vzorku trhu a také od managementu pojišťovny, partnerů i koncových zprostředkovatelů. Následně jsme se snažili sladit hodnoty a atributy značky tak, aby odpovídaly očekávání.“

Výsledky brandauditu se staly odrazovým můstkem pro druhou fázi. K té byla přizvána výzkumná agentura Kantar. Zde šlo především o celkové doladění brand essence, identifikaci unikátní human truth a cultural opportunity. Z těchto základů při následných kreativních workshopech vzešel nový positioningový koncept. „Konfrontace s cílovou skupinou a kreativními respondenty na workshopech byla nesmírně inspirativní, a právě tady se začal rodit nový komunikační koncept," svěřuje se Jindřich Skrip. Cílem nové kampaně je nadále posilovat vnímání Kooperativy, coby nejdůvěryhodnější pojišťovny na českém trhu.

kooperativa-vizual1

Myšlenka nového komunikačního konceptu vychází ze skutečnosti, že život je plný nástrah a příčin, které nám mohou způsobit problémy, je nekonečná řada. Od malých virů, přes naší vlastní roztržitost až po mocné přírodní živly. Potenciální nástrahy jsou všudypřítomné a často je ani nevnímáme. Jakmile nám ale v nevhodný moment zkříží cestu, problém je na světě. Jak říká slogan kampaně – Někde tam jsou, a proto je tady i Kooperativa.

Připravená v takových nečekaných a neuvěřitelných situacích podat pomocnou ruku. „Hledali jsme koncept, který bude blízký všem. Usilovali jsme především o autenticitu a lidskost. Na jedné straně jsme chtěli sobě a společnosti nastavit zrcadlo tak, aby to každého vedlo k zamyšlení nad vlastním chováním. A na straně druhé, aby každý na základě svých životních zkušeností dokázal z rukávu vytáhnout nějakou tu pro koncept relevantní „To nevymyslíš“ historku. To je podle mého důkaz skutečně silné myšlenky,“ říká Jiří Langpaul.

Integrovaná kampaň se opírá především o tři televizní spoty, o jejichž natočení se postaral kreativně oceňovaný Tobias Perse. „Jako režisér často čtete náměty, které jsou zcela zřejmé, mnohokráte provedené a stokrát předtím zhlédnuté. Při prvním čtení tohoto konceptu jsem ale cítil, že v tomto případě jednotlivé nápady představují čerstvé a originální myšlení, které nechá vzniknout něčemu originálnímu a inteligentnímu. Jednoduše řečeno, byla to dobrá příležitost“, vysvětluje Tobias Perse.

kooperativa-vizual2

„Ve všech exekucích bylo třeba uhlídat specifickou „kooperativní“ tonalitu, která je za roky působení na trhu již poměrně charakteristická,“ říká Jindřich Skrip. To byl úkol pro osvědčený kreativní tým, který má s Kooperativou již mnohaleté zkušenosti. 

Kromě kreativního ředitele Jiřího Langpaula stojí za konceptem textař Petr Voborský, artdirektor Jaroslav Mašek, Helena Johnston a Vjerka Mühldorfová.

Agentura: WEAREGINGER

Kreativní ředitel: Jiří Langpaul

Senior copywriter: Petr Voborský

Artdirector & design: Jaroslav Mašek

Copywriter: Helena Johnston, Vjerka Mühldorfová

Project manager: Lucie Kurzová

Agency producer: Magdalena Bubna-Litic

Production: Dawson

Producer: Monika&Vlasta Kristl

Line producer: Oldřich HavelkaDirector: Tobias Perse

Tobias Perse režíroval televizní spoty i on-line filmy pro takové značky, jako jsou například BURGER KING, HORNBACH, SIEMENS & SMART. Jeho práce byly oceněny na festivalech CANNES LIONS, ADC EUROPE GRAND PRIX, D&AD, CLIO, EUROBEST, LIA.


Další úlevy pro živnostníky připravuje Praha 1

23. září 2020 v 19:29

Radnice Prahy 1 připravuje zejména pro drobné živnostníky další finanční úlevu. Týkat se bude těch, kteří podnikají v nebytových prostorech ve správě městské části.

innogy podporuje ŽIVOT 90

23. září 2020 v 19:17

innogy Česká republika podporuje projekt ŽIVOT 90 v osvětě mezi staršími lidmi o potřebě očkování proti chřipce a pneumokoku.

V srpnu zaniklo nejméně obchodních společností za téměř dva roky

23. září 2020 v 09:36

V srpnu tohoto roku vzniklo v České republice 1942 obchodních společností, o 313 méně než v červenci. Zároveň v srpnu zaniklo 1061 obchodních společností, o 252 méně než v předchozím měsíci a nejméně od září roku 2018, tedy za poslední dva roky. V srpnu tak v České republice přibylo 881...

Rektor VŠCHT dohodl na Tchaj-wanu spolupráci s předními univerzitami

8. září 2020 v 15:01

Vysoká škola chemicko-technologická v Praze má nové zahraniční partnery. Během cesty na Tchaj-wan, které se zúčastnil v uplynulém týdnu jako člen oficiální české delegace, podepsal rektor VŠCHT Pavel Matějka tři memoranda o spolupráci a vzájemné výměně studentů s National Tsing Hua University...

innogy snižuje ceny plynu. Nadcházející topná sezóna bude levnější

1. září 2020 v 10:46

Zákazníci innogy letos v zimě ušetří za vytápění plynem. Skupina innogy sníží před letošní topnou sezónou ceny zemního plynu pro všechny své zákazníky. Snížení nákladů na topení a ohřev vody se dočkají i domácnosti, kterým běží smlouva s fixní cenou.

Hervis po rekonstrukci znovuotevírá svou vůbec první prodejnu a rozšiřuje sortiment

31. srpna 2020 ve 20:39

Nejstarší prodejna obchodní sítě se sportovním vybavením Hervis Sports v nákupním centru Europark Štěrboholy přivítala v pátek 28. srpna po dvouměsíční rekonstrukci své první zákazníky. Kamenný obchod nově nabízí rozšířený sortiment na přehlednější ploše vybavené novým designovým nábytkem....

Balance Club Brumlovka dokončil první etapu rekonstrukce

26. srpna 2020 v 11:46

Balance Club Brumlovka v pražském BB Centru prochází letos rozsáhlou rekonstrukcí. Ta probíhá ve dvou etapách a týká se návštěvnického zázemí včetně šaten i sociálních zařízení a rovněž 3. nadzemního podlaží s 25metrovým bazénem, saunami a prostory SPA určenými k masážím a tělovým...

Další články
Nahoru