Dnes Pátek - obcasny-dest 3°C
Zítra Sobota - obcasny-dest 4°C
Pátek 19. 4. 2024
Svátek má Rostislav
Nabídka pro inzerenty
Inzerujte na serveru www.prazskypatriot.cz za zvýhodněné ceny.
Byznys

Kooperativa spustila novou image kampaň „Někde tam jsou“

Kooperativa je jedna z nejvýznamnějších pojišťoven na českém trhu s dlouhodobě oceňovanou komunikací, a to jak mezi odbornou veřejností, tak i samotnými klienty. I úspěšnou komunikaci je však třeba čas od času revidovat, proto v uplynulém roce proběhl brandaudit, na kterém se pod hlavičkou komunikační agentury WEAREGINGER (WAG) podílel také zkušený stratég RNDr. Ivan Tomek, Csc. 

kooperativa-vizual „V první řadě jsme si potřebovali zmapovat a zrevidovat aktuální stav hodnot i atributů značky a následně je porovnat s tím, jak je značka ale i celý obor pojišťovnictví skutečně vnímán stávajícími i potenciálními klienty,“ vysvětluje marketingový ředitel Kooperativy Jindřich Skrip. Kreativní ředitel agentury WAG Jiří Langpaul k tomu dodává: „Usilovali jsme o získání autentické zpětné vazby nejen od relevantního vzorku trhu a také od managementu pojišťovny, partnerů i koncových zprostředkovatelů. Následně jsme se snažili sladit hodnoty a atributy značky tak, aby odpovídaly očekávání.“

Výsledky brandauditu se staly odrazovým můstkem pro druhou fázi. K té byla přizvána výzkumná agentura Kantar. Zde šlo především o celkové doladění brand essence, identifikaci unikátní human truth a cultural opportunity. Z těchto základů při následných kreativních workshopech vzešel nový positioningový koncept. „Konfrontace s cílovou skupinou a kreativními respondenty na workshopech byla nesmírně inspirativní, a právě tady se začal rodit nový komunikační koncept," svěřuje se Jindřich Skrip. Cílem nové kampaně je nadále posilovat vnímání Kooperativy, coby nejdůvěryhodnější pojišťovny na českém trhu.

kooperativa-vizual1

Myšlenka nového komunikačního konceptu vychází ze skutečnosti, že život je plný nástrah a příčin, které nám mohou způsobit problémy, je nekonečná řada. Od malých virů, přes naší vlastní roztržitost až po mocné přírodní živly. Potenciální nástrahy jsou všudypřítomné a často je ani nevnímáme. Jakmile nám ale v nevhodný moment zkříží cestu, problém je na světě. Jak říká slogan kampaně – Někde tam jsou, a proto je tady i Kooperativa.

Připravená v takových nečekaných a neuvěřitelných situacích podat pomocnou ruku. „Hledali jsme koncept, který bude blízký všem. Usilovali jsme především o autenticitu a lidskost. Na jedné straně jsme chtěli sobě a společnosti nastavit zrcadlo tak, aby to každého vedlo k zamyšlení nad vlastním chováním. A na straně druhé, aby každý na základě svých životních zkušeností dokázal z rukávu vytáhnout nějakou tu pro koncept relevantní „To nevymyslíš“ historku. To je podle mého důkaz skutečně silné myšlenky,“ říká Jiří Langpaul.

Integrovaná kampaň se opírá především o tři televizní spoty, o jejichž natočení se postaral kreativně oceňovaný Tobias Perse. „Jako režisér často čtete náměty, které jsou zcela zřejmé, mnohokráte provedené a stokrát předtím zhlédnuté. Při prvním čtení tohoto konceptu jsem ale cítil, že v tomto případě jednotlivé nápady představují čerstvé a originální myšlení, které nechá vzniknout něčemu originálnímu a inteligentnímu. Jednoduše řečeno, byla to dobrá příležitost“, vysvětluje Tobias Perse.

kooperativa-vizual2

„Ve všech exekucích bylo třeba uhlídat specifickou „kooperativní“ tonalitu, která je za roky působení na trhu již poměrně charakteristická,“ říká Jindřich Skrip. To byl úkol pro osvědčený kreativní tým, který má s Kooperativou již mnohaleté zkušenosti. 

Kromě kreativního ředitele Jiřího Langpaula stojí za konceptem textař Petr Voborský, artdirektor Jaroslav Mašek, Helena Johnston a Vjerka Mühldorfová.

Agentura: WEAREGINGER

Kreativní ředitel: Jiří Langpaul

Senior copywriter: Petr Voborský

Artdirector & design: Jaroslav Mašek

Copywriter: Helena Johnston, Vjerka Mühldorfová

Project manager: Lucie Kurzová

Agency producer: Magdalena Bubna-Litic

Production: Dawson

Producer: Monika&Vlasta Kristl

Line producer: Oldřich HavelkaDirector: Tobias Perse

Tobias Perse režíroval televizní spoty i on-line filmy pro takové značky, jako jsou například BURGER KING, HORNBACH, SIEMENS & SMART. Jeho práce byly oceněny na festivalech CANNES LIONS, ADC EUROPE GRAND PRIX, D&AD, CLIO, EUROBEST, LIA.


Autor: TZ

innogy: Oslava myšlenek a nápadů, které mění svět k lepšímu

Dnes v 16:43

Světový den kreativity a inovací, který připadá na 21. dubna, byl založen s cílem podpořit kreativní myšlení a inovace ve všech aspektech lidského rozvoje. Původně šlo o reakci Marci Segalové na článek o kreativní krizi v Kanadě v roce 2001.

Národní centrum Stavebnictví 4.0 se opět představí na Stavebním veletrhu

14. dubna 2024 v 18:57

Národní centrum Stavebnictví 4.0 se již podruhé představí na Stavebním veletrhu a Festivalu architektury, který se letos uskuteční ve dnech 24.–27. dubna 2024 na brněnském výstavišti. Organizuje zde stavební hackathon na téma dostupné bydlení i diskuse s influencery, kteří se věnují rozdílným...

innogy pořádá setkání Klubu seniorů s energií

5. dubna 2024 ve 20:29

Společnost innogy pořádá pravidelné setkání Klubu seniorů s energií. „Vážíme si našich bývalých zaměstnanců, kteří v minulosti svoji pracovní dráhu spojili právě s innogy. Každoročně se s našimi seniory potkáváme v lokalitách po celé ČR, abychom s nimi a vedením firmy strávili příjemné chvíle, kdy...

Kariérní dny ČVUT spojí šest tisíc studentů se stovkou firem

5. dubna 2024 ve 12:31

Poptávka po absolventech informatických, elektrotechnických a strojírenských oborů ČVUT na trhu práce neustává. Fakulta strojní (FS) a Fakulta elektrotechnická (FEL) ČVUT v Praze vycházejí vstříc uspořádáním již třetího ročníku Kariérních dnů. Cílem akce, která se koná 9. a 10. dubna...

Podnikatelské fórum v H55

1. dubna 2024 v 06:57

Praze 14 letos končí platnost stávajícího strategického plánu rozvoje. Proto aktuálně připravuje nový, opět desetiletý plán, s názvem „Strategie udržitelného rozvoje 2025+“.

Velikonoce v Praze příjemně překvapily hoteliéry

31. března 2024 ve 20:54

V letošním roce se opět potvrdilo, že s příchodem velikonočních svátků startuje v České republice hlavní turistická sezóna. Jak ukazují aktuální data společnosti HotelTime Solutions, během Velikonoc budou ubytovací kapacity takřka vyprodané (prodáno je...

VIG Re uzavřela 15. rok působení s rekordními výsledky a položila základy pro budoucí růst

28. března 2024 v 06:15

Společnost VIG Re, zajišťovna skupiny Vienna Insurance Group, hlásí za fiskální rok 2023 významný nárůst jak na straně příjmů, tak i na straně zisku. Rok 2023 také znamená první reporting VIG Re podle nového účetního standardu IFRS 17/9.

Další články
Nahoru