dnes
Neděle - skorojasno
18°C
zítra
Pondělí - obcasny-dest
16°C
pozítří
Úterý - zatazeno
15°C
Byznys

Kooperativa spustila novou image kampaň „Někde tam jsou“

Kooperativa je jedna z nejvýznamnějších pojišťoven na českém trhu s dlouhodobě oceňovanou komunikací, a to jak mezi odbornou veřejností, tak i samotnými klienty. I úspěšnou komunikaci je však třeba čas od času revidovat, proto v uplynulém roce proběhl brandaudit, na kterém se pod hlavičkou komunikační agentury WEAREGINGER (WAG) podílel také zkušený stratég RNDr. Ivan Tomek, Csc. 

kooperativa-vizual „V první řadě jsme si potřebovali zmapovat a zrevidovat aktuální stav hodnot i atributů značky a následně je porovnat s tím, jak je značka ale i celý obor pojišťovnictví skutečně vnímán stávajícími i potenciálními klienty,“ vysvětluje marketingový ředitel Kooperativy Jindřich Skrip. Kreativní ředitel agentury WAG Jiří Langpaul k tomu dodává: „Usilovali jsme o získání autentické zpětné vazby nejen od relevantního vzorku trhu a také od managementu pojišťovny, partnerů i koncových zprostředkovatelů. Následně jsme se snažili sladit hodnoty a atributy značky tak, aby odpovídaly očekávání.“

Výsledky brandauditu se staly odrazovým můstkem pro druhou fázi. K té byla přizvána výzkumná agentura Kantar. Zde šlo především o celkové doladění brand essence, identifikaci unikátní human truth a cultural opportunity. Z těchto základů při následných kreativních workshopech vzešel nový positioningový koncept. „Konfrontace s cílovou skupinou a kreativními respondenty na workshopech byla nesmírně inspirativní, a právě tady se začal rodit nový komunikační koncept," svěřuje se Jindřich Skrip. Cílem nové kampaně je nadále posilovat vnímání Kooperativy, coby nejdůvěryhodnější pojišťovny na českém trhu.

kooperativa-vizual1

Myšlenka nového komunikačního konceptu vychází ze skutečnosti, že život je plný nástrah a příčin, které nám mohou způsobit problémy, je nekonečná řada. Od malých virů, přes naší vlastní roztržitost až po mocné přírodní živly. Potenciální nástrahy jsou všudypřítomné a často je ani nevnímáme. Jakmile nám ale v nevhodný moment zkříží cestu, problém je na světě. Jak říká slogan kampaně – Někde tam jsou, a proto je tady i Kooperativa.

Připravená v takových nečekaných a neuvěřitelných situacích podat pomocnou ruku. „Hledali jsme koncept, který bude blízký všem. Usilovali jsme především o autenticitu a lidskost. Na jedné straně jsme chtěli sobě a společnosti nastavit zrcadlo tak, aby to každého vedlo k zamyšlení nad vlastním chováním. A na straně druhé, aby každý na základě svých životních zkušeností dokázal z rukávu vytáhnout nějakou tu pro koncept relevantní „To nevymyslíš“ historku. To je podle mého důkaz skutečně silné myšlenky,“ říká Jiří Langpaul.

Integrovaná kampaň se opírá především o tři televizní spoty, o jejichž natočení se postaral kreativně oceňovaný Tobias Perse. „Jako režisér často čtete náměty, které jsou zcela zřejmé, mnohokráte provedené a stokrát předtím zhlédnuté. Při prvním čtení tohoto konceptu jsem ale cítil, že v tomto případě jednotlivé nápady představují čerstvé a originální myšlení, které nechá vzniknout něčemu originálnímu a inteligentnímu. Jednoduše řečeno, byla to dobrá příležitost“, vysvětluje Tobias Perse.

kooperativa-vizual2

„Ve všech exekucích bylo třeba uhlídat specifickou „kooperativní“ tonalitu, která je za roky působení na trhu již poměrně charakteristická,“ říká Jindřich Skrip. To byl úkol pro osvědčený kreativní tým, který má s Kooperativou již mnohaleté zkušenosti. 

Kromě kreativního ředitele Jiřího Langpaula stojí za konceptem textař Petr Voborský, artdirektor Jaroslav Mašek, Helena Johnston a Vjerka Mühldorfová.

Agentura: WEAREGINGER

Kreativní ředitel: Jiří Langpaul

Senior copywriter: Petr Voborský

Artdirector & design: Jaroslav Mašek

Copywriter: Helena Johnston, Vjerka Mühldorfová

Project manager: Lucie Kurzová

Agency producer: Magdalena Bubna-Litic

Production: Dawson

Producer: Monika&Vlasta Kristl

Line producer: Oldřich HavelkaDirector: Tobias Perse

Tobias Perse režíroval televizní spoty i on-line filmy pro takové značky, jako jsou například BURGER KING, HORNBACH, SIEMENS & SMART. Jeho práce byly oceněny na festivalech CANNES LIONS, ADC EUROPE GRAND PRIX, D&AD, CLIO, EUROBEST, LIA.


Změny ve vedení innogy v ČR

19. září 2019 v 07:25

Martin Herrmann, šéf skupiny innogy v České republice, v úterý 17. září rezignoval na funkci CEO ve společnosti innogy Česká republika a CEO ve společnosti innogy Grid Holding. Po 17 letech působení pro společnosti RWE a innogy v České republice se tak nadále bude věnovat pouze práci...

Letos zřejmě zanikne rekordní množství firem

19. září 2019 v 07:00

Podnikání v České republice v prvním půlroce ukončilo 7908 kapitálových firem, což je o třetinu víc než ve stejném období loňského roku. Analýza poradenské společnosti Bisnode naznačuje, že by letos mohlo zaniknout rekordní množství firem. 

innogy bude i nadále pokračovat na českém trhu, potvrdila Evropská komise

17. září 2019 v 11:36

Tradiční a spolehlivý dodavatel energií innogy bude i nadále pokračovat na českém trhu. Toto dnes také potvrdila Evropská komise. Vyplývá to z podmínek, se kterými dnes schválila rozsáhlou výměnu aktiv mezi energetickými koncerny RWE a E.ON.

V srpnu vzniklo 2215 obchodních společností, nejméně od července 2018

17. září 2019 v 11:06

V sprnu letošního roku vzniklo v České republice 2215 obchodních společností a 1217 jich zaniklo. V ČR tak přibylo 998 společností, což je čtvrté nejmenší číslo od začátku roku 2010. V srpnu začalo zároveň podnikat 4920 fyzických osob a 2 tisíce své podnikání ukončily. Počet podnikatelů v ČR se...

Univerzální nástroj pro zviditelnění vaší firmy? Zkuste Roll up banner!

16. září 2019 v 10:15

Není žádným tajemstvím, že mezi nejefektivnější způsoby marketingové propagace patří ta nejjednodušší a nejuniverzálnější řešení. Tyto atributy bezezbytku splňuje Roll up banner. Ačkoliv mezi populární způsoby moderní propagace patří dnes především jako působiště internet, stále existuje mnoho...

Čtyři pilíře podnikání innogy

14. září 2019 v 10:01

Podnikání innogy u nás stojí na čtyřech hlavních pilířích – dodávkách zemního plynu a elektřiny, distribuci plynu, skladování plynu v podzemních zásobnících a výrobě tepla a elektřiny.

Další články
Nahoru