dnes
Úterý - oblacno
19°C
zítra
Středa - obcasny-dest
13°C
pozítří
Čtvrtek - oblacno
18°C
Byznys

Kooperativa spustila novou image kampaň „Někde tam jsou“

Kooperativa je jedna z nejvýznamnějších pojišťoven na českém trhu s dlouhodobě oceňovanou komunikací, a to jak mezi odbornou veřejností, tak i samotnými klienty. I úspěšnou komunikaci je však třeba čas od času revidovat, proto v uplynulém roce proběhl brandaudit, na kterém se pod hlavičkou komunikační agentury WEAREGINGER (WAG) podílel také zkušený stratég RNDr. Ivan Tomek, Csc. 

kooperativa-vizual „V první řadě jsme si potřebovali zmapovat a zrevidovat aktuální stav hodnot i atributů značky a následně je porovnat s tím, jak je značka ale i celý obor pojišťovnictví skutečně vnímán stávajícími i potenciálními klienty,“ vysvětluje marketingový ředitel Kooperativy Jindřich Skrip. Kreativní ředitel agentury WAG Jiří Langpaul k tomu dodává: „Usilovali jsme o získání autentické zpětné vazby nejen od relevantního vzorku trhu a také od managementu pojišťovny, partnerů i koncových zprostředkovatelů. Následně jsme se snažili sladit hodnoty a atributy značky tak, aby odpovídaly očekávání.“

Výsledky brandauditu se staly odrazovým můstkem pro druhou fázi. K té byla přizvána výzkumná agentura Kantar. Zde šlo především o celkové doladění brand essence, identifikaci unikátní human truth a cultural opportunity. Z těchto základů při následných kreativních workshopech vzešel nový positioningový koncept. „Konfrontace s cílovou skupinou a kreativními respondenty na workshopech byla nesmírně inspirativní, a právě tady se začal rodit nový komunikační koncept," svěřuje se Jindřich Skrip. Cílem nové kampaně je nadále posilovat vnímání Kooperativy, coby nejdůvěryhodnější pojišťovny na českém trhu.

kooperativa-vizual1

Myšlenka nového komunikačního konceptu vychází ze skutečnosti, že život je plný nástrah a příčin, které nám mohou způsobit problémy, je nekonečná řada. Od malých virů, přes naší vlastní roztržitost až po mocné přírodní živly. Potenciální nástrahy jsou všudypřítomné a často je ani nevnímáme. Jakmile nám ale v nevhodný moment zkříží cestu, problém je na světě. Jak říká slogan kampaně – Někde tam jsou, a proto je tady i Kooperativa.

Připravená v takových nečekaných a neuvěřitelných situacích podat pomocnou ruku. „Hledali jsme koncept, který bude blízký všem. Usilovali jsme především o autenticitu a lidskost. Na jedné straně jsme chtěli sobě a společnosti nastavit zrcadlo tak, aby to každého vedlo k zamyšlení nad vlastním chováním. A na straně druhé, aby každý na základě svých životních zkušeností dokázal z rukávu vytáhnout nějakou tu pro koncept relevantní „To nevymyslíš“ historku. To je podle mého důkaz skutečně silné myšlenky,“ říká Jiří Langpaul.

Integrovaná kampaň se opírá především o tři televizní spoty, o jejichž natočení se postaral kreativně oceňovaný Tobias Perse. „Jako režisér často čtete náměty, které jsou zcela zřejmé, mnohokráte provedené a stokrát předtím zhlédnuté. Při prvním čtení tohoto konceptu jsem ale cítil, že v tomto případě jednotlivé nápady představují čerstvé a originální myšlení, které nechá vzniknout něčemu originálnímu a inteligentnímu. Jednoduše řečeno, byla to dobrá příležitost“, vysvětluje Tobias Perse.

kooperativa-vizual2

„Ve všech exekucích bylo třeba uhlídat specifickou „kooperativní“ tonalitu, která je za roky působení na trhu již poměrně charakteristická,“ říká Jindřich Skrip. To byl úkol pro osvědčený kreativní tým, který má s Kooperativou již mnohaleté zkušenosti. 

Kromě kreativního ředitele Jiřího Langpaula stojí za konceptem textař Petr Voborský, artdirektor Jaroslav Mašek, Helena Johnston a Vjerka Mühldorfová.

Agentura: WEAREGINGER

Kreativní ředitel: Jiří Langpaul

Senior copywriter: Petr Voborský

Artdirector & design: Jaroslav Mašek

Copywriter: Helena Johnston, Vjerka Mühldorfová

Project manager: Lucie Kurzová

Agency producer: Magdalena Bubna-Litic

Production: Dawson

Producer: Monika&Vlasta Kristl

Line producer: Oldřich HavelkaDirector: Tobias Perse

Tobias Perse režíroval televizní spoty i on-line filmy pro takové značky, jako jsou například BURGER KING, HORNBACH, SIEMENS & SMART. Jeho práce byly oceněny na festivalech CANNES LIONS, ADC EUROPE GRAND PRIX, D&AD, CLIO, EUROBEST, LIA.


Češi dobývají slovenský trh. Za jeden rok na Slovensku založili víc jak 850 nových firem

Dnes v 10:48

Žebříček nejčastějších zahraničích majitelů slovenských firem dlouhodobě vedou Češi a Maďaři. Podle analýzy poradenské společnosti Bisnode ale zájem českých podnikatelů o slovenský trh prudce vzrostl. Za poslední rok na Slovensku založili víc než 850 nových podniků, což je nejvíc za poslední čtyři...

Generálním partnerem festivalu Mezi ploty je společnost innogy

Dnes v 07:19

Generálním partnerem multikulturního festivalu Mezi ploty, který se uskuteční 25. a 26. května v areálu Psychiatrické nemocnice Bohnice, se i pro letošní ročník stala společnost innogy, která zajišťuje prodej zemního plynu a elektřiny a patří mezi pět nejvýznamnějších energetických koncernů...

Tesco a Draci Brno zvou na Sbírku potravin novým spotem

17. května 2019 v 17:31

V sobotu 18. května proběhne v České republice Sbírka potravin, při které mohou lidé darovat trvanlivé potraviny a drogerii na pomoc lidem v nouzi.

Anketa dobrovolní hasiči roku 2019 pokračuje

16. května 2019 v 15:18

Jednotky a sbory dobrovolných hasičů z celé republiky mohou přihlásit své zásahy a činnost do letošního 9. ročníku ankety Dobrovolní hasiči roku až do 10. července.

V dubnu zbankrotovalo 53 společností, 392 podnikatelů a 1021 fyzických osob

8. května 2019 v 09:03

V dubnu letošního roku bylo vyhlášeno 53 bankrotů obchodních společností, 392 bankrotů fyzických osob podnikatelů a 1021 osobních bankrotů. Zároveň bylo podáno 78 návrhů na bankrot obchodních společností, 392 návrhů na bankrot fyzických osob podnikatelů a 1 006 návrhů na osobní bankrot. Vyplývá to...

Objem zahraničního kapitálu v českých firmách je nejnižší od roku 2011

6. května 2019 v 11:15

Celkový objem kapitálu investovaného do základního jmění tuzemských firem klesá druhý rok v řadě za sebou. Meziročně se snížil o 213 miliard korun, tedy téměř o 8 %, na 2,51 bilionu korun. Objem zahraničního kapitálu propadl o 15 %, to je o 153 miliard na 895 miliard korun, což je nejnižší hodnota...

Ekonomika zpomaluje, vzniká méně firem

3. května 2019 v 10:55

Od začátku letošního roku bylo v České republice zaregistrováno 8087 nových firem. Podle poradenské společnosti Bisnode, jedničce v poskytování ekonomických informací a analýz, byl první kvartál roku 2019 na počet nově vzniklých firem nejslabší za poslední tři roky. Současně zaniká rekordní...

V březnu zaniklo 1560 obchodních společností, nejvíce v historii. Zároveň přibylo nejvíce podnikatelů za posledních 6 let

27. dubna 2019 v 07:07

V březnu letošního roku vzniklo v České republice 2826 obchodních společností a 1560 jich naopak zaniklo. Zároveň začalo podnikat 5599 fyzických osob a 2932 jich své podnikání ukončilo. V České republice tak přibylo 1266 společností a 2667 podnikatelů. Během celého prvního čtvrtletí potom vzniklo...

Baron Hildprandt ze zralých meruněk získal v San Francisku stříbrnou medaili

26. dubna 2019 v 16:17

Baron Hildprandt ze zralých meruněk si vysloužil na uznávané celosvětové soutěži v San Francisku ocenění Silver Medal.   

Elektromobily mohou být zajímavým a levným pomocníkem

25. dubna 2019 v 08:59

Dopravní podnik města Hradce Králové vyhodnotil půlroční testování dvou elektromobilů zapůjčených od společnosti innogy. Dlouhodobě testoval vozy VW e-Golf a Nissan Leaf, které doplnily jednu z největších flotil elektrobusů v Česku a přispěly k rozvoji čisté mobility v Hradci Králové....

Další články
Nahoru