dnes
Neděle - obcasny-dest
24°C
zítra
Pondělí - zatazeno
26°C
pozítří
Úterý - jasno
29°C
Byznys

Kooperativa spustila novou image kampaň „Někde tam jsou“

Kooperativa je jedna z nejvýznamnějších pojišťoven na českém trhu s dlouhodobě oceňovanou komunikací, a to jak mezi odbornou veřejností, tak i samotnými klienty. I úspěšnou komunikaci je však třeba čas od času revidovat, proto v uplynulém roce proběhl brandaudit, na kterém se pod hlavičkou komunikační agentury WEAREGINGER (WAG) podílel také zkušený stratég RNDr. Ivan Tomek, Csc. 

kooperativa-vizual „V první řadě jsme si potřebovali zmapovat a zrevidovat aktuální stav hodnot i atributů značky a následně je porovnat s tím, jak je značka ale i celý obor pojišťovnictví skutečně vnímán stávajícími i potenciálními klienty,“ vysvětluje marketingový ředitel Kooperativy Jindřich Skrip. Kreativní ředitel agentury WAG Jiří Langpaul k tomu dodává: „Usilovali jsme o získání autentické zpětné vazby nejen od relevantního vzorku trhu a také od managementu pojišťovny, partnerů i koncových zprostředkovatelů. Následně jsme se snažili sladit hodnoty a atributy značky tak, aby odpovídaly očekávání.“

Výsledky brandauditu se staly odrazovým můstkem pro druhou fázi. K té byla přizvána výzkumná agentura Kantar. Zde šlo především o celkové doladění brand essence, identifikaci unikátní human truth a cultural opportunity. Z těchto základů při následných kreativních workshopech vzešel nový positioningový koncept. „Konfrontace s cílovou skupinou a kreativními respondenty na workshopech byla nesmírně inspirativní, a právě tady se začal rodit nový komunikační koncept," svěřuje se Jindřich Skrip. Cílem nové kampaně je nadále posilovat vnímání Kooperativy, coby nejdůvěryhodnější pojišťovny na českém trhu.

kooperativa-vizual1

Myšlenka nového komunikačního konceptu vychází ze skutečnosti, že život je plný nástrah a příčin, které nám mohou způsobit problémy, je nekonečná řada. Od malých virů, přes naší vlastní roztržitost až po mocné přírodní živly. Potenciální nástrahy jsou všudypřítomné a často je ani nevnímáme. Jakmile nám ale v nevhodný moment zkříží cestu, problém je na světě. Jak říká slogan kampaně – Někde tam jsou, a proto je tady i Kooperativa.

Připravená v takových nečekaných a neuvěřitelných situacích podat pomocnou ruku. „Hledali jsme koncept, který bude blízký všem. Usilovali jsme především o autenticitu a lidskost. Na jedné straně jsme chtěli sobě a společnosti nastavit zrcadlo tak, aby to každého vedlo k zamyšlení nad vlastním chováním. A na straně druhé, aby každý na základě svých životních zkušeností dokázal z rukávu vytáhnout nějakou tu pro koncept relevantní „To nevymyslíš“ historku. To je podle mého důkaz skutečně silné myšlenky,“ říká Jiří Langpaul.

Integrovaná kampaň se opírá především o tři televizní spoty, o jejichž natočení se postaral kreativně oceňovaný Tobias Perse. „Jako režisér často čtete náměty, které jsou zcela zřejmé, mnohokráte provedené a stokrát předtím zhlédnuté. Při prvním čtení tohoto konceptu jsem ale cítil, že v tomto případě jednotlivé nápady představují čerstvé a originální myšlení, které nechá vzniknout něčemu originálnímu a inteligentnímu. Jednoduše řečeno, byla to dobrá příležitost“, vysvětluje Tobias Perse.

kooperativa-vizual2

„Ve všech exekucích bylo třeba uhlídat specifickou „kooperativní“ tonalitu, která je za roky působení na trhu již poměrně charakteristická,“ říká Jindřich Skrip. To byl úkol pro osvědčený kreativní tým, který má s Kooperativou již mnohaleté zkušenosti. 

Kromě kreativního ředitele Jiřího Langpaula stojí za konceptem textař Petr Voborský, artdirektor Jaroslav Mašek, Helena Johnston a Vjerka Mühldorfová.

Agentura: WEAREGINGER

Kreativní ředitel: Jiří Langpaul

Senior copywriter: Petr Voborský

Artdirector & design: Jaroslav Mašek

Copywriter: Helena Johnston, Vjerka Mühldorfová

Project manager: Lucie Kurzová

Agency producer: Magdalena Bubna-Litic

Production: Dawson

Producer: Monika&Vlasta Kristl

Line producer: Oldřich HavelkaDirector: Tobias Perse

Tobias Perse režíroval televizní spoty i on-line filmy pro takové značky, jako jsou například BURGER KING, HORNBACH, SIEMENS & SMART. Jeho práce byly oceněny na festivalech CANNES LIONS, ADC EUROPE GRAND PRIX, D&AD, CLIO, EUROBEST, LIA.


Podnikatelský apetit slábne, vzniká nejméně firem za poslední tři roky

19. července 2019 v 10:56

Od začátku letošního roku bylo v České republice zaregistrováno 15 457 nových firem. Podle poradenské společnosti Bisnode, jedničce v poskytování ekonomických informací a analýz, bylo první pololetí roku 2019 na počet nově vzniklých firem nejslabší za poslední tři roky. Současně podnikání ukončuje...

České firmy dávají sbohem daňovým rájům

17. července 2019 v 08:46

Čeští podnikatelé se stěhují z daňových rájů. Za první kvartál tohoto roku se počet firem z destinací považovaných za daňový ráj snížil o 259, ve druhém kvartále o dalších 146. Letos tak daňové ráje opustilo 405 společností, což je historicky nejvyšší odliv. Aktuální analýza poradenské společnosti...

Když jablko nepadá daleko od hrušky. Cool rozšířil řadu oblíbených pivních mixů

11. července 2019 ve 12:33

Společnost Pivovary Staropramen rozšiřuje nabídku populární značky Cool. Novým letním přírůstkem nealkoholické řady je příchuť Jablko a hruška. Osvěžující pivní mixy navíc mají od letošního května zbrusu nový design, který lépe odlišuje dvě alkoholické příchutě od pěti...

Počty firem, které nespolehlivě platí DPH, trhají rekordy

9. července 2019 v 08:19

V polovině letošního roku v České republice podnikalo 18 242 subjektů, které nespolehlivě odvádí DPH. Meziročně se jejich počet zvýšil o 28 %. Aktuálně se jedná o 6965 nespolehlivých plátců DPH a 11 277 nespolehlivých osob. Podle poradenské společnosti Bisnode, která dnes informace zveřejnila,...

Anketa dobrovolní hasiči roku 2019 do 10. července

9. července 2019 v 07:57

Jednotky a sbory dobrovolných hasičů z celé republiky mohou přihlásit své zásahy a činnost do letošního 9. ročníku ankety Dobrovolní hasiči roku do 10. července.

innogy spouští nový zákaznický portál innosvět

3. července 2019 v 07:10

Zákazníci innogy budou moci od začátku prázdnin využívat pro online správu dodávek energií a související dokumentace zbrusu nový zákaznický portál innosvět. Novinka nahradí dosavadní internetovou aplikaci innogy24.

Exekutorská komora spouští projekt „Otevřená data o exekucích“. Na webu bude zveřejňovat statistiky

2. července 2019 v 07:57

Komplexní statistiky a data o exekucích bude od 1. července 2019 poskytovat Exekutorská komora ČR prostřednictvím nově zřízené webové stránky www.statistiky.ekcr.cz. Komora tímto krokem jasně deklaruje transparentnost ohledně exekucí a zároveň si od něj slibuje precizní využívání dat při diskusi...

Bytová krize nutí mladé žít déle u rodičů

28. června 2019 v 07:39

Z nedávno zveřejněných demografických údajů Statistického úřadu EU (Eurostat) vyplývá, že ve věku od 25 do 34 let žije ve společné domácnosti s rodiči 28,5 % Evropanů. V Česku je to ještě více: 32 %. V Řecku, na Slovensku a v Chorvatsku tento podíl dokonce atakuje hranici 60 %. Průměrný věk, kdy...

Zaměstnanci mají ve vedrech nárok na nápoje i placené přestávky, firmy i zkracují pracovní dobu

25. června 2019 v 09:05

Česko v tomto týdnu očekává vlnu tropických veder a firmy řeší, jak svým zaměstnancům zajistit přijatelné teplotní podmínky pro práci. Zákon stanovuje povinnost poskytnout ochranný nápoj při teplotě nad 34 °C. Pokud teplota na pracovišti vystoupá až na 36 °C, zaměstnanci mají nárok na placené...

Další články
Nahoru