Klienti stále více využívají bezplatnou službu SMS-INFO. Jejich počet se v loňském roce zvýšil o tři tisíce
15. ledna 2018 10:53
„Klientům jsme loni zaslali přes 21 tisíc sms zpráv. Od startu služby v roce 2007 to bylo 875 tisíc zpráv,“ řekl tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.
K přístupu ke službě SMS-INFO je nutná pouze registrace. „Při ní si klient určí, zda si nechá zasílat informace z celé Prahy, vybrané lokality či ulice. Vždy záleží na jeho volbě,“ vysvětlil Mrázek. Díky službě SMS-INFO dostává uživatel na svůj mobilní telefon zdarma informace o všem podstatném, co se vody v Praze týká. Počínaje mimořádnými událostmi, přes plánované výluky až po aktuální ceny.
Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 601 274 274 nebo 840 111 112 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10. Další možností je zaslat sms zprávu s textem VEOLIA na číslo 720 001 112, kdy bude operátor klienta kontaktovat a provede s ním rychlou a pohodlnou registraci služby SMS-INFO.
Služba SMS-INFO nabízí oznámení o významných plánovaných odstávkách vody, velkých haváriích vodovodního a kanalizačního potrubí, výjimečných provozních událostech s možným dopadem na zdraví a bezpečnost obyvatel jako jsou povodně, intoxikace pitné vody ve veřejném vodovodu apod. i aktuální ceny vodného a stočného, provozní dobu zákaznických center a Call center, změny adres nebo telefonních čísel.
Klienti také mohou sledovat webové stránky www.pvk.cz, kde jsou informace o výlukách ve speciální sekci. Info o haváriích běží v režimu on-line včetně upřesnění, zda mají vliv na dodávky pitné vody a lokalitě, kde jsou případně umístěny cisterny s náhradním zásobováním. Vše je dostupné i na google mapách.