Kampaň V Praze jako doma pomůže cestovnímu ruchu
24. června 2020 08:00
„Je to jeden z dalších kroků, jak stabilizovat Prahu v ekonomické rovině v důsledku epidemie Covid-19. Věříme, že se k nám v létě přijede podívat hodně návštěvníků z Čech, Moravy, Slezska i sousedních států, kteří teď mají výjimečnou příležitost vidět Prahu tak, jak ji dosud neznali. Praha má co nabídnout,“ říká primátor hlavního města Prahy Zdeněk Hřib.
Program bude fungovat od 1. 7. do 30. 9. 2020. Financován je hlavním městem Prahou ve výši 120 milionů korun a realizuje ho akciová společnost Prague City Tourism ve spolupráci s Asociací hotelů a restaurací, Svazem obchodu a cestovního ruchu a Hospodářskou komorou.
Návštěvníci, kteří se ubytují se v zapojeném ubytovacím zařízení s útratou více než 800 Kč za pokoj, obdrží za každou osobu a strávenou noc v hotelu 2 body v celkové hodnotě 400 Kč. Tyto body mohou utratit za jakékoli atraktivity zapojené do projektu, tedy za návštěvy památek, muzeí, výstav, či služby průvodců. Seznam hotelů a atraktivit, registrovaných do programu, je k dispozici právě na webu www.vprazejakodoma.cz.
„Velmi oceňuji skvělou práci Prague City Tourism. Tak jak jsme slíbili, přicházíme s konkrétními kroky, jak pomoci pražským podnikům a organizacím, které jsou zasaženy výpadkem počtu turistů v Praze. Toto období nám také dává příležitost přetvořit turismus v centru Prahy do takové podoby, aby byl dlouhodobě udržitelný a nezpůsoboval, že centrum Prahy připomíná spíše zábavní lunapark než historické centrum města," dodává náměstek primátora hlavního města Prahy Petr Hlubuček.