dnes
Středa - jasno
21°C
zítra
Čtvrtek - jasno
19°C
pozítří
Pátek - polojasno
17°C
Zpravodajství

Jak zajistit snadnější zvládání mimořádných událostí na území Prahy

Na tento cíl se zaměřilo Setkání pracovníků krizového řízení hlavního města, které probíhalo na půdě pražské Nové radnice. Setkání zahájil radní hl. m. Prahy pro bezpečnost a prevenci kriminality Libor Hadrava.  

„Praha je milionová metropole a má velmi specifický charakter. Rychlá, pohotová a profesionální komunikace mezi pracovníky krizového řízení z různých oblastí je proto v případě mimořádné události naprosto stěžejní. Smyslem konference je vytvoření a upevnění pozitivních vztahů s krizovými manažery ze široké škály organizací, kteří se na řešení krizových situací podílejí. Neboť jejich zvládnutí je primárně věcí velmi úzké a profesionální spolupráce jak u stolu, tak i v terénu,“ uvedl radní Hadrava, který také akci poskytl záštitu.

V pořadí již druhý ročník setkání pořádalo oddělení krizového managementu odboru Kanceláře ředitelky magistrátu. Akce obsáhla čtyři tematické bloky včetně představení proběhlých cvičení Integrovaného záchranného systému, shrnutí dosavadních závažných událostí na území hlavního města, revize případných nedostatků a rovněž představení vybraných subjektů, podílejících se na krizovém řízení a jejich činností při mimořádných událostech nebo krizových situacích. Účastníci setkání, mezi nimiž byli nově i zástupci některých ministerstev, měli také možnost seznámit se s novinkami a zajímavostmi z oblasti krizového řízení, ochrany obyvatelstva a bezpečnosti. 


Zrekonstruované veřejné WC na Moskevské

Dnes v 10:20

Městská část Praha 10 od 1. října otevřela nově zrekonstruované veřejné WC na Moskevské ulici pod Vršovickým zámečkem.

Bezplatný seminář: Finanční arbitr a spotřebitelé

15. října 2018 ve 12:50

Humanitní odbor Úřadu městské části Praha 2 a Občanská poradna Společnou cestou zvou ve čtvrtek 18 října od 9 hodin na seminář Finanční arbitr a spotřebitelé.

Další články
Nahoru