dnes
Úterý - skorojasno
4°C
zítra
Středa - zatazeno
3°C
pozítří
Čtvrtek - obcasny-dest
3°C
Zpravodajství

Jak zajistit snadnější zvládání mimořádných událostí na území Prahy

Na tento cíl se zaměřilo Setkání pracovníků krizového řízení hlavního města, které probíhalo na půdě pražské Nové radnice. Setkání zahájil radní hl. m. Prahy pro bezpečnost a prevenci kriminality Libor Hadrava.  

„Praha je milionová metropole a má velmi specifický charakter. Rychlá, pohotová a profesionální komunikace mezi pracovníky krizového řízení z různých oblastí je proto v případě mimořádné události naprosto stěžejní. Smyslem konference je vytvoření a upevnění pozitivních vztahů s krizovými manažery ze široké škály organizací, kteří se na řešení krizových situací podílejí. Neboť jejich zvládnutí je primárně věcí velmi úzké a profesionální spolupráce jak u stolu, tak i v terénu,“ uvedl radní Hadrava, který také akci poskytl záštitu.

V pořadí již druhý ročník setkání pořádalo oddělení krizového managementu odboru Kanceláře ředitelky magistrátu. Akce obsáhla čtyři tematické bloky včetně představení proběhlých cvičení Integrovaného záchranného systému, shrnutí dosavadních závažných událostí na území hlavního města, revize případných nedostatků a rovněž představení vybraných subjektů, podílejících se na krizovém řízení a jejich činností při mimořádných událostech nebo krizových situacích. Účastníci setkání, mezi nimiž byli nově i zástupci některých ministerstev, měli také možnost seznámit se s novinkami a zajímavostmi z oblasti krizového řízení, ochrany obyvatelstva a bezpečnosti. 


Z ulic začínajá mizet neoprávněná reklama

15. prosince 2018 v 10:26

Odbor hospodaření s majetkem magistrátu dosáhl úspěchu v letitém soudním sporu s reklamní společností euroAWK a její sesterskou společností ORIS. Na základě platných exekučních příkazů vydaných v listopadu tohoto roku již započaly práce na odstranění neoprávněných reklamních zařízení těchto...

Další články
Nahoru