Intercontinental bude přejmenován na Hotel Golden Praque, majitelé se dohodli s řetězcem Fairmont
13. listopadu 2019 22:42
„Dlouho jsme zvažovali pod jakou značkou tento historický objekt dále rozvíjet. Na začátku jsme vybírali z jedenácti světových značek a výběr správného dlouholetého partnera byl naprosto prvořadý. Fairmont má velké zkušenosti se správou ikonických hotelů a jsme rádi, že se můžeme přidat do rodiny takových hotelů, jako The Plaza v New Yorku či The Savoy v Londýně,“ uvedl ředitel R2G Heritage Michal Smrek.
Vstup na český trh právě do ikonického hotelu v historickém centru Prahy si pochvalují i zástupci Fairmontu. Slibují mimořádný hotel. „Luxusní značka Fairmont je skvělé řešení pro tak historické a tajemné město, jakým Praha je. V průběhu sedmi století si zachovala svůj charakter významného kulturního centra Evropy. Věříme, že jsme našli to nejlepší místo v Praze, kde můžeme ukázat milovaný styl Fairmont, luxusní pohodlí hostům, ale i dobré služby obyvatelům tohoto výjimečného města,“ okomentoval vstup značky Fairmont na domácí trh zástupce generálního ředitele Accor & Hotel Operations Chris Cahill.
Samotný hotel nově už pod názvem Hotel Golden Praque, managed by Fairmont projde v nadcházejících letech rozsáhlou rekonstrukcí, která bude odpovídat vysokému standardu hotelů Fairmont. Součástí rekonstrukce je i citlivý koncept rozšíření Paříšské ulice až ke břehu Vltavy. Identita historického místa včetně podoby hotelu v brutalistním architektonickém stylu ovšem zůstane zachována.
„Jsme čeští majitelé a hotel je pro nás jedinečný a speciální. Chceme navázat na to nejlepší z jeho historie, a přitom začít psát novou kapitolu a oživit jeho dědictví a slávu. Chceme do Prahy přivést náročnou klientelu a věříme, že to bude ku prospěchu metropole. Zároveň si přejeme, aby se hotel mohl stát i živým místem pro setkávání místních obyvatel,“ dodal Michal Smrek.
„Jsme nadšení, že můžeme spojit síly se skupinou R2G. S lidmi, kteří sdílejí naše hodnoty, závazky vůči klientům, principy pro dostupný luxus a promyšlené služby. Naše partnerství má jasný cíl, udělat z tohoto historického místa prvotřídní hotel v rámci Evropy,“ doplnil SVP Development Luxury Brands Europe Fraqncois Baudin.
Po plánované rekonstrukci by měl Faimont Golden Praque Hotel nabídnout 300 pokojů na 8 podlažích a jedno majestátní prezidentské apartmá s malebným výhledem na Vltavy. Deváté patro bude stále patřit restauraci „Zlatá Praha“ a nově také Sky Baru s výhledem na pražské střechy.
Plánována je i rekonstrukce lázeňských a fitness zařízení, 16 zasedacích a konferenčních místností, které pojmou více než 1000 osob. Samozřejmostí bude nová recepce s restaurací a barem. Interiér hotelu zaměřený na české umění zůstane zachován.