innogy zlepšuje služby pro hendikepované
10. srpna 2018 12:56
„S certifikací jsme začali již v roce 2017, kdy se Přátelským místem stala budova innogy v Limuzské ulici v Praze. Znamená to, že celý objekt je přístupný lidem s různými typy hendikepů, přičemž speciální školení úspěšně absolvovali členové ostrahy a recepční,“ říká Lukáš Ondřej, který v innogy vede tým People Development & Diversity.
Cílem pro letošek je proškolit personál poboček
V letošním roce innogy proškolí personál zákaznických center. „Chceme, aby se personál poboček mohl ještě profesionálněji věnovat hendikepovaným zákazníkům. Jako každý jiný projekt, i tento začíná testováním na prvních centrech. Patronkou Přátelských míst je herečka Taťjana Medvecká, která již o problematice diskutovala s našimi zaměstnanci. Vše si chceme v klidu vyzkoušet, dobře nastavit,“ dodává Lukáš Ondřej.
„Věříme, že kvalitu našeho zákaznického servisu díky této iniciativě posuneme zase o krok dopředu. Našim zaměstnancům chceme ukázat svět nevidomých, neslyšících, lidí omezených pohybově. Cílem je přiblížit kolegům principy, jak s takovými zákazníky jednat. Se školeními je spojeno i hodnocení přívětivosti našich poboček směrem k seniorům a hendikepovaným spoluobčanům,“ řekl ředitel zákaznických center innogy Karel Kincl.
Zákaznická centra innogy vloni navštívilo 360 tisíc lidí
V loňském roce navštívilo 41 zákaznických center innogy po celé republice více než 360 000 lidí. Zákazníci s innogy komunikují také prostřednictvím nonstop zákaznické linky, e-mailem, Skypem nebo díky online chatu. V roce 2017 vyřešili operátoři přes tyto komunikační kanály více než 1,6 milionu požadavků.