dnes
Neděle - prehanky-dest
13°C
zítra
Pondělí - obcasny-dest
11°C
pozítří
Úterý - oblacno
8°C
innogy zlepšuje služby pro hendikepované
Patronkou Přátelských míst je herečka Taťjana Medvecká (vpravo). Foto: innogy

innogy zlepšuje služby pro hendikepované

Energetická skupina innogy v ČR se zapojila do projektu Přátelská místa. Projekt vytváří národní síť certifikovaných poskytovatelů služeb, u kterých mají zdravotně hendikepovaní lidé garanci profesionálního servisu. Společnost innogy chce v kontaktu se zdravotně hendikepovanými proškolit personál na svých 41 zákaznických centrech.

„S certifikací jsme začali již v roce 2017, kdy se Přátelským místem stala budova innogy v Limuzské ulici v Praze. Znamená to, že celý objekt je přístupný lidem s různými typy hendikepů, přičemž speciální školení úspěšně absolvovali členové ostrahy a recepční,“ říká Lukáš Ondřej, který v innogy vede tým People Development & Diversity.

Cílem pro letošek je proškolit personál poboček
V letošním roce innogy proškolí personál zákaznických center. „Chceme, aby se personál poboček mohl ještě profesionálněji věnovat hendikepovaným zákazníkům. Jako každý jiný projekt, i tento začíná testováním na prvních centrech. Patronkou Přátelských míst je herečka Taťjana Medvecká, která již o problematice diskutovala s našimi zaměstnanci. Vše si chceme v klidu vyzkoušet, dobře nastavit,“ dodává Lukáš Ondřej.

„Věříme, že kvalitu našeho zákaznického servisu díky této iniciativě posuneme zase o krok dopředu. Našim zaměstnancům chceme ukázat svět nevidomých, neslyšících, lidí omezených pohybově. Cílem je přiblížit kolegům principy, jak s takovými zákazníky jednat. Se školeními je spojeno i hodnocení přívětivosti našich poboček směrem k seniorům a hendikepovaným spoluobčanům,“ řekl ředitel zákaznických center innogy Karel Kincl.

Zákaznická centra innogy vloni navštívilo 360 tisíc lidí
V loňském roce navštívilo 41 zákaznických center innogy po celé republice více než 360 000 lidí. Zákazníci s innogy komunikují také prostřednictvím nonstop zákaznické linky, e-mailem, Skypem nebo díky online chatu. V roce 2017 vyřešili operátoři přes tyto komunikační kanály více než 1,6 milionu požadavků.


Bílá pastelka ocenila nejlepší dobrovolníky

Včera v 10:16

Žádná dobročinná věc se neobejde bez aktivity a nadšení ochotných dobrovolníků. Nejinak je tomu i v případě veřejné sbírky Bílá pastelka, jejíž výtěžek jde na podporu nevidomých a těžce zrakově postižených. Její organizátoři se proto rozhodli, že ty nejakčnější pomocníky, kteří ve sbírkový den...

Nezaměstnanost v metropoli se v říjnu snížila na 1,9 procenta

8. listopadu 2019 ve 14:20

Nezaměstnanost v Praze v říjnu klesla na 1,9 procenta ze dvou procent v září. Bez práce bylo v hlavním městě na konci minulého měsíce 17 985 lidí, tedy o 530 méně než v září. Ubylo také volných pracovních míst, meziměsíčně zhruba o 3500 na 72 231 pozic. I tak jich bylo v metropoli mezi kraji...

Přístroje zachraňující život se nově objeví v devadesáti obchodech Tesco

30. října 2019 v 17:15

Společnost Tesco vybavila všechny své hypermarkety větší než 2000 metrů čtverečních a distribuční centra ve střední Evropě 347 automatizovanými externími defibrilátory (AED) – zařízeními, která v případě nouze pomáhají zachránit lidské životy. Celkem 90 z nich bylo instalováno na obchodech v České...

Další články
Nahoru