dnes
Čtvrtek - jasno
5°C
zítra
Pátek - oblacno
10°C
pozítří
Sobota - oblacno
11°C
ByznysSeniorská Praha

Společnost innogy spustila službu pro neslyšící, služba je vhodná i pro seniory

Energetická společnost innogy spustila ve spolupráci s firmami Transkript a TextCom novou službu pro zákazníky, kteří trpí poruchami sluchu. Služba nabízí přepis mluveného slova do textové formy v reálném čase.

Sluchově znevýhodnění zákazníci tak mohou snáze komunikovat s personálem innogy prostřednictvím linky na webu innogy.cz a ve vybraných zákaznických centrech.

Jak služba funguje? Na webových stránkách innogy.cz zákazník klikne na piktogram pro neslyšící a napíše své telefonní číslo. Na něj mu zavolá specialista zákaznického servisu ze společnosti innogy, který díky telefonnímu spojení slyší, co zákazník říká. Na lince je současně přítomen i zaměstnanec společnosti Transkript či TextCom. Ten přepisuje odpovědi specialisty z innogy, přičemž text se v reálném čase zobrazuje na monitoru zákazníkova počítače.

Bezplatná linka je dostupná v pracovních dnech od 9 do 18 hodin

Obdobný systém komunikace testuje innogy také v pěti zákaznických centrech, a to konkrétně v Plzni, v Praze na Chodově, v Plynárenské ulici v Brně, v Ústí nad Labem a v Plynární ulici v Ostravě. Pokud se služba osvědčí, innogy ji rozšíří do svých dalších zákaznických center.

„Chceme poskytovat kvalitní služby všem zákazníkům – tedy i hendikepovaným. Přepis mluveného slova pro sluchově znevýhodněné je dalším dobrým krokem, který jsme v této oblasti učinili. Služba je navíc vhodná i pro nedoslýchavé seniory,“ řekl Lukáš Roubíček, jednatel společnosti innogy Zákaznické služby.

innogy Služba je vhodná i pro nedoslýchavé seniory

Vlastní přepis mluvené řeči ve společnostech Transkript a TextCom provádí sedm zaměstnanců, z toho šest nevidomých. „Jde o lidi, kteří svůj hendikep dokázali proměnit v přednost, neboť svou práci zvládají bravurně. I díky spolupráci s innogy můžeme dále rozvíjet naše nekomerční služby, jako je například aplikace eScibeDroid pro lidi s poruchami sluchu. Těch je v Česku asi půl milionu,“ poznamenává ředitel společností Transkript a TextCom Zdeněk Bumbálek.

Zákazníci innogy využívají široké spektrum komunikačních kanálů, prostřednictvím nichž vyřizují záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektrické energie. Kromě 40 zákaznických center po celé ČR mohou volat na zákaznickou linka 800 11 33 55. Linka je pro zákazníky k dispozici nonstop, stejně tak e-mailová adresa info@innogy.cz. Zákazníci mohou využívat i online chat na internetových stránkách www.innogy.cz.


Konference: Multidisciplinární spolupráce v dlouhodobé péči o seniory

11. listopadu 2019 v 17:37

Konference organizace Sue Ryder podpořená programem Stále s úsměvem – Aktivně po celý život Nadačního fondu Veolia proběhne ve čtvrtek 14. listopadu v Praze.

Nezaměstnanost v metropoli se v říjnu snížila na 1,9 procenta

8. listopadu 2019 ve 14:20

Nezaměstnanost v Praze v říjnu klesla na 1,9 procenta ze dvou procent v září. Bez práce bylo v hlavním městě na konci minulého měsíce 17 985 lidí, tedy o 530 méně než v září. Ubylo také volných pracovních míst, meziměsíčně zhruba o 3500 na 72 231 pozic. I tak jich bylo v metropoli mezi kraji...

Adventní výlety pro seniory z Prahy 6

4. listopadu 2019 ve 12:26

Praha 6 zve seniory na adventní výlety. Navštíví Regensburg, Míšeň a Drážďany a Bayreuth.

Seniorům v Praze 3 bude sloužit nový automobil

31. října 2019 ve 14:02

Zcela nový vůz značky Dacia Dokker mohou nyní využívat pracovníci a klienti Ošetřovatelského domova Praha 3. Slavnostní předání automobilu proběhlo ve středu 30. října za účasti zástupců dané organizace a poděbradské reklamní agentury Kompakt, která tento projekt zaštiťuje. Vozidlo zaměstnanci...

Centrum RoSa ožije amatérským seniorským divadlem. Zazní i básně o pivu

31. října 2019 v 11:40

Už potřetí si zpestří senioři z Centra RoSa v pražských Kobylisích podzim amatérským divadlem. Od 6. do 9. listopadu čeká všechny milovníky neotřelé divadelní zábavy čtyřdenní maraton představení s názvem Divadelní lázně. Festival plný hudby, tance, povídání, zpěvu i setkávání se známými...

Přístroje zachraňující život se nově objeví v devadesáti obchodech Tesco

30. října 2019 v 17:15

Společnost Tesco vybavila všechny své hypermarkety větší než 2000 metrů čtverečních a distribuční centra ve střední Evropě 347 automatizovanými externími defibrilátory (AED) – zařízeními, která v případě nouze pomáhají zachránit lidské životy. Celkem 90 z nich bylo instalováno na obchodech v České...

Vysočanská véčka pro seniory připravila program na listopad

29. října 2019 v 07:26

Městská část Praha 9 nabízí možnosti využití volného času seniorům. Akce Vysočanská Véčka jsou pro seniory MČ Praha 9, kteří mají trvalé bydliště v působnosti úřadu Sokolovská 14, Praha 9, tzn. pro všechny, kdo mají OP vydaný ÚMČ Sokolovská 14/324, Praha 9.

Retro kavárna pro seniory v listopadu

28. října 2019 v 08:47

V Klubu Mlejn v Praze 13 jsou do konce roku pro seniory připravena setkání v Retro kavárně. Rezervaci na 8. listopadu si můžete udělat na telefonech: 235 011 625 nebo 235 011 451.

Další články
Nahoru