dnes
Sobota - mlha
1°C
zítra
Neděle - zatazeno
1°C
pozítří
Pondělí - obcasny-dest
5°C
ByznysSeniorská Praha

Společnost innogy spustila službu pro neslyšící, služba je vhodná i pro seniory

Energetická společnost innogy spustila ve spolupráci s firmami Transkript a TextCom novou službu pro zákazníky, kteří trpí poruchami sluchu. Služba nabízí přepis mluveného slova do textové formy v reálném čase.

Sluchově znevýhodnění zákazníci tak mohou snáze komunikovat s personálem innogy prostřednictvím linky na webu innogy.cz a ve vybraných zákaznických centrech.

Jak služba funguje? Na webových stránkách innogy.cz zákazník klikne na piktogram pro neslyšící a napíše své telefonní číslo. Na něj mu zavolá specialista zákaznického servisu ze společnosti innogy, který díky telefonnímu spojení slyší, co zákazník říká. Na lince je současně přítomen i zaměstnanec společnosti Transkript či TextCom. Ten přepisuje odpovědi specialisty z innogy, přičemž text se v reálném čase zobrazuje na monitoru zákazníkova počítače.

Bezplatná linka je dostupná v pracovních dnech od 9 do 18 hodin

Obdobný systém komunikace testuje innogy také v pěti zákaznických centrech, a to konkrétně v Plzni, v Praze na Chodově, v Plynárenské ulici v Brně, v Ústí nad Labem a v Plynární ulici v Ostravě. Pokud se služba osvědčí, innogy ji rozšíří do svých dalších zákaznických center.

„Chceme poskytovat kvalitní služby všem zákazníkům – tedy i hendikepovaným. Přepis mluveného slova pro sluchově znevýhodněné je dalším dobrým krokem, který jsme v této oblasti učinili. Služba je navíc vhodná i pro nedoslýchavé seniory,“ řekl Lukáš Roubíček, jednatel společnosti innogy Zákaznické služby.

innogy Služba je vhodná i pro nedoslýchavé seniory

Vlastní přepis mluvené řeči ve společnostech Transkript a TextCom provádí sedm zaměstnanců, z toho šest nevidomých. „Jde o lidi, kteří svůj hendikep dokázali proměnit v přednost, neboť svou práci zvládají bravurně. I díky spolupráci s innogy můžeme dále rozvíjet naše nekomerční služby, jako je například aplikace eScibeDroid pro lidi s poruchami sluchu. Těch je v Česku asi půl milionu,“ poznamenává ředitel společností Transkript a TextCom Zdeněk Bumbálek.

Zákazníci innogy využívají široké spektrum komunikačních kanálů, prostřednictvím nichž vyřizují záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektrické energie. Kromě 40 zákaznických center po celé ČR mohou volat na zákaznickou linka 800 11 33 55. Linka je pro zákazníky k dispozici nonstop, stejně tak e-mailová adresa info@innogy.cz. Zákazníci mohou využívat i online chat na internetových stránkách www.innogy.cz.


Loni vzniklo nejméně firem za poslední tři roky

23. ledna 2020 v 10:16

Zpomalování české ekonomiky se odrazilo na zájmu podnikatelů zakládat nové firmy. Vloni vzniklo 29 781 nových společností, což je nejméně od roku 2017, nicméně jde o třetí nejvyšší počet za posledních deset let. Současně podnikání ukončuje rekordní množství společností, na dvě vzniklé firmy...

innogy zavádí opatření eliminující nekalé praktiky ohrožující zákazníky

22. ledna 2020 ve 14:34

Ve snaze omezit další aktivity tzv. energetických šmejdů podpořila skupina innogy v ČR Deklaraci dodavatelů elektřiny a zemního plynu na ochranu spotřebitelů. Zapojí se tak do činnosti nové platformy, která by měla prostřednictvím Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) zavést formou...

Praha 11 pro seniory: Cyklojízda

22. ledna 2020 v 10:33

Víte, co bylo na dně Hameráku? A proč se nazýval Kupferhammer? Víte, kde se zachovala prvorepubliková kolonie? Kde se natáčel film Obecná škola a co po ní zbylo? Kde byla Čapkova Rafanda?

V Praze 6 se gratulovalo

21. ledna 2020 ve 13:57

Minulý týden se v šesté městské části slavily dvoje narozeniny. Obě oslavenkyně překročily stovku a popřát jim přišel radní pro sociální a zdravotní politiku Prahy 6 Marián Hošek.

Z daňových rájů loni uteklo 703 firem

21. ledna 2020 v 09:46

Počet českých firem, s vlastníkem v daňovém ráji, v roce 2019 zaznamenal více než pětiprocentní pokles. Ze zemí s daňovým zvýhodněním je aktuálně ovládáno 12 102 českých firem. Podle analýzy poradenské společnosti Bisnode, je to o 703 firem méně než na konci roku 2018, kdy bylo v daňových rájích...

Vycházka pro seniory Prahy 9

19. ledna 2020 v 10:51

Vysočanská véčka, nabídka aktivit pro seniory deváté městské části, zvou seniory na vycházku. Určené seniorům MČ Praha 9, kteří mají trvalé bydliště v působnosti úřadu Sokolovská 14, Praha 9, tzn. pro všechny kdo mají OP vydaný ÚMČ Sokolovská 14/324, Praha 9.

Praha 11 pro seniory: První pomoc

18. ledna 2020 v 09:57

První pomoc při infarktu, mrtvici, mdlobě. Prevence melanomu a očkování.

Společnost Emons Spedice získala 10 000 m2 skladů v Praze a v Brně pro svou další expanzi

17. ledna 2020 v 11:48

Maximální rychlost a objem překládek, co největší počet ramp, rychlé napojení na dálniční síť a možnost nájezdu tzv. giga-linerů, tedy 25 metrů dlouhých souprav. Tak zněly hlavní požadavky renomované německé transportní a logistické společnosti Emons Spedice na nové provozovny v České republice....

Stamilionová investice sníží cenu za teplo

17. ledna 2020 v 09:39

Po třech letech intenzivních prací skončil projekt modernizace vytápění v Náchodě, který znamená přechod od zastaralé uhelné technologie k využívání moderního a ekologického zemního plynu. V Teplárně Náchod byl slavnostně uveden do plného provozu nový plynový kotel. Dvě kogenerační jednotky pro...

Praha otevřela své první Expat centrum, které pomůže cizincům s adaptací

15. ledna 2020 v 18:37

Po vzoru dalších evropských metropolí bude v Praze kvalifikovaným, studujícím či podnikajícím cizincům, kteří se rozhodli svou budoucnost spojit s hlavním městem České republiky, k dispozici Expat centrum Praha ve Škodově paláci v Jungmannově ulici. Cizinci v něm získají pozoruhodnou příležitost...

Další články
Nahoru