Dnes Úterý - zatazeno 26°C
Zítra Středa - polojasno 29°C
Středa 25. 6. 2025
Svátek má Ivan
Zpravodajství
Co se v metropoli děje aneb Buďte v Praze v obraze
Pražský patriot na Seznamu
Nejnovější články na Seznamu ze zdroje Pražský patriot
Byznys

innogy rozšiřuje síť zákaznických center, letos přibude až osm nových poboček

Až osm nových zákaznických center plánuje v roce 2025 otevřít energetická firma innogy. Soustředí se především na města s více než 20 000 obyvateli. Rozšiřování sítě poboček představuje součást širší strategie, jejímž cílem je být blíž zákazníkům a jejich potřebám. Na konci roku budou zákaznická centra innogy dostupná v padesáti městech po celém Česku.

„V loňském roce jsme zmapovali potenciál jednotlivých lokalit a na základě analýzy vyhodnotili, kde má smysl kontakt se zákazníky ještě zintenzivnit. Zohlednili jsme počet obyvatel, počet domácností, aktuální zákaznickou základnu v dané oblasti, demografické složení a také kontaktnost, tedy to, jak často a jakým způsobem s námi lidé komunikují,“ uvedl Jan Smutný, ředitel zákaznických center innogy.

„Nedávno jsme otevřeli novou pobočku v Kroměříži. Věřím, že ještě v prvním pololetí letošního roku otevřeme také pro zákazníky v Klatovech, Vsetíně a Prostějově. V dalších městech ještě jednáme a do konce letošního roku chceme celkem otevřít osm nových zákaznických center innogy,“ řekl Karel Kincl, jednatel innogy Zákaznické služby.

Přestože se komunikace se zákazníky stále více přesouvá do online prostředí, fyzická přítomnost a možnost osobního kontaktu zůstává důležitá a pro mnohé zákazníky dokonce klíčová. Pobočky innogy po celé České republice měsíčně navštíví přes 30 tisíc zákazníků. Zejména starší generace totiž preferuje osobní jednání, při němž mohou lidé své záležitosti v klidu probrat, zeptat se na vše potřebné a mít jistotu, že všemu správně rozumí. Do poboček však chodí i mladší zákazníci.

„Je zajímavé, že také mladí lidé do 30 let upřednostňují až ve čtvrtině případů osobní kontakt. Často řeší nové smlouvy, stěhují se, a přepis chtějí raději vyřešit osobně. V dalších věkových kategoriích osobní kontakt mírně klesá a opět roste u zákazníků nad šedesát let. Tito zákazníci zase preferují možnost probrat svůj dotaz osobně s někým, ke komu se opakovaně vracejí a komu důvěřují,“ vysvětlil trendy Kincl.

Zkušenosti innogy z provozu stávajících poboček nám potvrzují, že zákazníci přicházejí nejen s konkrétními požadavky, ale často i proto, že chtějí mít někoho takříkajíc na druhé straně – konkrétního člověka, který jim poradí.

„Potřeba lidského kontaktu je jedním z důležitých důvodů, proč v rozvoji zákaznických center nadále pokračujeme. S tím souvisejí i plánované přesuny stávajících center do atraktivnějších a dostupnějších lokalit,“ vysvětlil Smutný.

Z obchodních center se kanceláře postupně přesouvají například blíže k městským úřadům do středu měst nebo do míst s vyšší frekvencí pohybu obyvatel. Záměrem je, aby pobočka byla nejen snadno dostupná, ale i přirozeně „na cestě“, když si zákazník potřebuje něco vyřídit.

Změny se týkají i samotného vzhledu kanceláří. Modernizace interiérů a vylepšení exteriérů odrážejí nový směr, jímž se zákaznická centra innogy ubírají. Důraz je kladen na komfort, přehlednost a příjemnou atmosféru, která zákazníkům umožní vyřídit vše rychle, srozumitelně a bez stresu.

„Ve světě, jenž se stále rychleji digitalizuje, může být občas těžké najít rovnováhu mezi technologiemi a osobním přístupem. Náš projekt rozšiřování zákaznických center ukazuje, že obojí se může skvěle doplňovat. Rozhodně si vážíme všech zákazníků, ať už preferují mobilní aplikace a samoobsluhu, nebo upřednostňují osobní kontakt. Nové pobočky, vylepšené interiéry a strategicky zvolené lokality mají být odpovědí na potřebu přímého a lidského přístupu, který má u nás stále své pevné místo,“ zakončil Smutný.


Autor: red

Hana Machačová se stala členkou dozorčí rady Vienna Insurance Group

19. června 2025 v 18:11

Dlouholetá členka vedení pojišťovny Kooperativa Hana Machačová se stala členkou vrcholného orgánu skupiny VIG. Informoval o tom tiskový mluvčí Kooperativy Milan Káňa.  

Nový projekt od VR Group ukazuje, v čem může být wargaming užitečný při výuce

9. června 2025 ve 20:17

Simulace konfliktů a rozhodovacích procesů už dávno nejsou doménou jen armádních štábů. Česká společnost VR Group vyvíjí platformu Wargaming Table, která propojuje prvky stolních her s digitální technologií a nachází uplatnění i ve výuce na civilních univerzitách. Projekt vzniká ve spolupráci...

Veolia Energie ukončila topnou sezonu. Do údržby i modernizace plánuje investice 5 miliard

29. května 2025 v 16:13

Skupina Veolia Energie ČR ukončila kvůli teplému počasí topnou sezonu. Vytápění včera skončilo v Praze a většině dalších českých městech a dnes se tak stane i na Moravě včetně Ostravy, Olomouce nebo Karviné. Zároveň se rozbíhají kontroly, opravy a modernizace potrubních rozvodů i energetických...

V anketě AČPM Pojišťovna roku zvítězila v kategorii Pojištění průmyslu a podnikatelů Kooperativa

26. května 2025 ve 21:52

V anketě Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) Pojišťovna roku 2024 získala pojišťovna Kooperativa tři pódiová umístění. Na čtvrtečním vyhlášení výsledků si převzala první místo v kategorii Pojištění průmyslu a podnikatelů, stříbrný stupínek obsadila v kategoriích Životní pojištění a...

Nadační fond letos podpoří 155 projektů zaměstnanců

23. května 2025 v 08:01

Správní rada Nadačního fondu Veolia schválila ve čtvrtek 22. května v 18. ročníku programu MiNIGRANTY podporu 155 projektům, mezi které bude tentokrát rozděleno 4 886 000 korun.

Další články
Nahoru