innogy pokrývá dodávky plynu pro zákazníky zkrachovalých obchodníků
1. září 2017 10:11
Jen v letošním roce innogy touto cestou převzala několik set zákazníků. „Řada z nich se k nám po této nepříjemné zkušenosti ráda vrací. Pouze z 15 procent se jedná o úplně nové zákazníky, tedy o novou akvizici. Jsme rádi, že můžeme potvrdit a prokázat i v krizových situacích naši spolehlivost,“ uvedl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.
„Zákazníkům, kteří se v této nepříjemné situaci ocitnou, se snažíme maximálně pomoci. Hned na začátku jim zasíláme dopis, ve kterém najdou veškeré instrukce, jak dále postupovat. Pokud zákazník nereaguje, připomínáme mu nutnost volby nového dodavatele ještě dvakrát – dva měsíce a jeden měsíc před ukončením dodávek v režimu dodavatele poslední instance,“ dodal Konvalina.
Z našich zkušeností vyplývá, že kromě ceny u zákazníků čím dál více nabývají na důležitosti další parametry dodávky jako úroveň obsluhy a zákaznický servis nebo právě bezpečnost dodávek. Jistě k tomu přispělo i několik krachů menších dodavatelů v posledních dvou letech. Lidé více vnímají, že spolehlivé a bezpečné dodávky energie nemusejí být samozřejmostí. Nechtějí se vystavovat riziku, že se ocitnou bez dodavatele životně důležité energie.