Dnes Úterý - jasno 20°C
Zítra Středa - oblacno 21°C
Úterý 22. 4. 2025
Svátek má Evženie
Zpravodajství
Co se v metropoli děje aneb Buďte v Praze v obraze
Pražský patriot na Seznamu
Nejnovější články na Seznamu ze zdroje Pražský patriot
ByznysKomerční sdělení

innogy narostl v energetické krizi počet zákazníků

Výrazně vyšší zájem odběratelů energií o dodávky energií od innogy registruje tento dodavatel v průběhu energetické krize. České domácnosti považují v posledních dvou letech dodavatele energií innogy za bezpečnou volbu při rozhodování o novém dodavateli elektřiny a plynu. Od startu dramatického růstu cen energií v roce 2021 a následného pádu Bohemia Energy narostl innogy počet zákazníků o více než dvě stě tisíc. Aktuálně innogy zajišťuje dodávky zemního plynu pro 1 milion 158 tisíc zákazníků a dodávky elektřiny pro 614 tisíc zákazníků.

„Krach celé řady dodavatelů energií znamenal pro mnohé odběratele velkou výstrahu. I mnozí odvážnější zákazníci si uvědomili, že spolehlivá a bezpečná dodávka není samozřejmost, jak si do té doby mysleli, a začali více začali hodnotit dodavatele energií i hlediska stability a spolehlivosti. Zastavení dodávek plynu z Ruska tento trend ještě posílilo. Pouze cena přestala být v loňském roce hlavním kritériem při výběru nového dodavatele a lidé se ve velkém začali obracet na silného a spolehlivého dodavatele,” říká David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.

Kromě tohoto nového trendu energetická krize také zcela změnila podmínky na trhu. Absolutní nepředvídatelnost cenového vývoje i na nejbližší dny, vysoká volatilita cen na energetických burzách a samozřejmě finanční náročnost transakcí na velkoobchodních trzích znamenala obrovské problémy pro spoustu obchodníků, z nichž někteří zcela ukončili činnost. innogy se v tomto složitém období dokázala velmi rychle přizpůsobit novým podmínkám na trhu. V reakci na extrémní volatilitu nákupních cen skupina innogy výrazně omezila produktovou nabídku pro nové zákazníky, ale zůstala dodavatelem, který za celou dobu energetické krize ani jednou nezastavil příjem nových zákazníků z řad domácností.

„Stali jsme se bezpečným přístavem pro desetitisíce zákazníků, kteří k innogy přecházeli na začátku roku z režimu DPI a v letních měsících jsme zase zachraňovali zákazníky, které jejich původní dodavatel převedl na spotové ceny. Díky tomu jsme zaznamenali výrazný nárůst celkového počtu zákazníků a nyní máme o dvě stě tisíc zákazníků více než před začátkem energetické krize,” dodal David Konvalina.


Praha 10 vyhlásila výběrové řízení na nájem míst dle tržního řádu na pozemcích, které má ve správě

Dnes v 09:31

Praha 10 vyhlásila výběrové řízení na nájem míst dle tržního řádu na pozemcích ve své svěřené správě. Cílem výběrového řízení je výběr provozovatelů, kteří zajistí provoz tržních míst v souladu s Nařízením hl. m. Prahy č. 21/2021 Sb., tržní řád, ve znění pozdějších předpisů. Nabídky lze podávat do...

Historie LOM PRAHA začala v roce 1915 výrobou leteckého motoru Hiero

17. dubna 2025 v 10:07

Začalo to v roce 1915 v pražském Karlíně výrobou prvního čtyřdobého zážehového vodou chlazeného šestiválce typu Hiero. Nyní, po 110 letech, je LOM PRAHA nepostradatelným hráčem českého leteckého průmyslu, jeho modernizace a budoucnosti. Sto desáté narozeniny oslavil LOM PRAHA v atriu Armádního...

Další články
Nahoru