Dnes Čtvrtek - prehanky-dest 20°C
Zítra Pátek - bourky 20°C
Čtvrtek 18. 8. 2022
Svátek má Helena
Zpravodajství
Aktuální zprávy z hlavního města
Byznys

innogy: 92 % zákazníků z režimu DPI už má nové smlouvy

innogy hlásí velký pokrok v řešení krize na energetickém trhu. Už 92 % všech zákazníků, kteří spadli do režimu dodavatele poslední instance k innogy od dodavatelů, kteří ukončili svoji činnost, už má nové řádné smlouvy na dodávky energií. Na řešení současné situace se nadále podílí více než 800 zaměstnanců innogy, kteří zajišťují dodávky v režimu DPI, vyřizují nové smlouvy nebo aktivně kontaktují zbývající zákazníky, kteří zatím zůstali v DPI. Celkově od 17. října spadlo k innogy do DPI více než 240 tisíc zákazníků.

Na plno už běží také rozesílání tzv. ukončovacích faktur, po jejichž vypořádání definitivně končí pro dodavatele i pro zákazníky režim DPI. innogy ke dnešnímu dni už rozeslala 170 tisíc ukončovacích faktur a uzavřela tak režim dodávek poslední instance pro 73 % všech zákazníků, kteří doplatili na nezodpovědnost některých dodavatelů.

Veškeré přeplatky záloh vracíme zákazníkům ve zkrácené lhůtě deseti dnů. V případě nedoplatků nadále platí standardní lhůta 20 dnů splatnosti. „Dnešní situace, kdy se nám skutečně už podařilo odvalit ten obrovský nápor a paniku na trhu po selhání některých dodavatelů, nám umožňuje vrátit se k našemu tradičnímu individuálnímu zákaznickém přístupu. Uvolnila se nám kapacita na zákaznických kancelářích a i naše callcentrum je už lépe dostupnější. Pro zákazníky, kteří se dostávají do komplikací s placením aktuálních vysokých cen energií, nabízíme po vzájemné dohodě možnost využití bezplatného splátkového kalendáře“, uvedl David Konvalina, ředitel pro maloobchod a marketing.

innogy také odstartovala na celostátní úrovni spolupráci s Asociaci občanských poraden (AOP). Jasným cílem je poskytovat poradenství těm zákazníkům, kteří se ocitnou v komplikované finanční situaci. „Pokud v našich zákaznických centrech nebo po telefonu naznačí své finanční problémy, budeme je společně s AOP instruovat a budeme pro ně hledat nejlepší řešení. Experti AOP na sociální práci v poradnách jim mohou také pomoci s přípravou podkladů k získání konkrétních dávek pomoci od státu“, doplnil David Konvalina.

innogy také společně s AOP připraví manuál pro získávání mimořádných dávek pomoci, příspěvků na bydlení apod. Přípravu materiálu, který bude k dispozici na zákaznických centech innogy, na webu a v Občanských poradnách, bude innogy koordinovat s aktuálním postupem české vlády a Ministerstva práce a sociálních věcí.


Autor: TZ, red

Řetězec BILLA otevřel novou prodejnu v Kunraticích

7. srpna 2022 v 07:21

Expanze obchodního řetězce BILLA pokračuje. 4. srpna se otevřela nová prodejna v Kunraticích v Ekonomické ulici. Otevření 49. prodejny v Praze patří do letošního plánu expanze a digitalizace prodejen BILLA, na který společnost vynakládá investici ve výši až 1,32 miliard korun. V letošním roce je...

innogy kupuje slovenského výrobce kogenerací TTS Martin

28. července 2022 v 07:38

Energetická skupina innogy dokončila akvizici slovenského výrobce kogeneračních jednotek a záložních zdrojů elektřiny TTS Martin. Firmu ovládá prostřednictvím společnosti Energo TTS, ve které má 80% podíl. Zbylých 20 % drží syn původního vlastníka Ondrej Korec prostřednictvím své firmy. Transakci,...

Tesco slaví 5 let úspěšného úsilí v oblasti snižování potravinového odpadu

21. července 2022 v 10:18

Odhaduje se, že na celém světě se ročně vyhodí 2,5 miliardy tun potravin. Až 40 procent vypěstovaných potravin končí jako odpad – v zemědělství, potravinářském průmyslu, maloobchodě i domácnostech. Společnost Tesco se zavázala k řešení problému v rámci svých provozoven i celého dodavatelského...

Za pololetí přibylo 474 nespolehlivých plátců DPH

20. července 2022 ve 22:48

V prvním pololetí v ČR přibylo 474 subjektů, které nespolehlivě odvádí DPH nebo závažným způsobem porušují povinnosti vztahující se ke správě daně. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku ale nespolehlivých firmem přibylo téměř o čtvrtinu méně. Aktuálně Dun & Bradstreet na černé listině...

Nezveřejňování finančních výkazů ve sbírce listin může mít pro firmy fatální následky

29. června 2022 ve 14:57

Daňové přiznání za rok 2021 bylo letos možné podávat do konce března v papírové formě, elektronicky do konce dubna a do konce června, pokud společnost využije služeb daňového poradce. Přesto, že se nejzazší termín pro zveřejnění výsledků hospodaření se blíží, finanční výkazy za loňský rok ve...

Další články
Nahoru