Foot Locker otevře v centru Prahy největší prodejnu ve střední Evropě
24. ledna 2017 12:16
Nová vlajková prodejna nahradí v Paláci Euro módní řetězec Promod a stávající kasino. Plocha prodejny bude třikrát větší, než bývá u obchodů Foot Locker běžné. Prostor výkladní plochy dosahuje téměř 600 m2.
„Centrum Prahy se dlouhodobě profiluje jako nejatraktivnější retailová lokalita ve střední a východní Evropě. Důkazem je stále rostoucí zájem mezinárodních značek o prostory pražského centra, především o obchodní jednotky na ulicích Na Příkopě, Pařížské a na Václavském náměstí, které čeká v nadcházejících letech rozsáhlá revitalizace,“ říká Jan Kotrbáček z poradenské společnosti Cushman & Wakefield, která pronájem prostor zprostředkovala a zároveň zajišťuje projektové řízení výstavby obchodu.
„Prahu považujeme v rámci regionu středovýchodní Evropy za klíčovou lokalitu. Místní trh je stabilní a turistický ruch je dlouhodobě na vzestupu,“ říká Martin Macháč, ředitel v oblasti nemovitostí ve společnosti Foot Locker Europe. „Vlajková prodejna nabídne nejširší sortiment zboží, včetně kolekcí, které jsou vytvářeny výhradně pro značku Foot Locker,“ dodává.
Značka Foot Locker vznikla v roce 1974. Má více než 800 obchodů po celé Evropě a přes 3 000 celosvětově. Většina dostupného sortimentu je vyráběna k exkluzivnímu prodeji v obchodech Foot Locker. Svým zákazníkům nabízí zboží od značek, jako je například Nike, Adidas, Lacoste nebo Puma.