Dnes Středa - polojasno 25°C
Zítra Čtvrtek - skorojasno 25°C
Středa 24. 7. 2024
Svátek má Kristýna
Pražské drby
Co se v Praze povídá aneb Tak trochu jiný pražský bulvár
Nabídka pro inzerenty
Inzerujte na serveru www.prazskypatriot.cz za zvýhodněné ceny.
Byznys

Festival Rock for People bude v ekologičtějším kabátě

Tradiční hudební festival Rock for People, který se uskuteční 8.-11. června v Parku 360 v Hradci Králové, fandí ekologii. Proto se hlavním partnerem na poli mobility stala automobilka Toyota. Ta zajistí dopravu svými modely s nulovými emisemi, které využijí i největší hvězdy letošního ročníku jako jsou MUSE, The 1975, Slipknot nebo Machine Gun Kelly.
pr-manazerka-toyoty-jitka-jechova-a-produktovy-manazer-toyoty-vaclav-zikmund-u-vodikove-mirai

PR manažerka Toyoty J. Jechová a produktový manažer Toyoty V. Zikmund u vodíkové Mirai

Toyota zapůjčila elektromobily bZ4X a vodíkovou Mirai už pro přípravnou fázi festivalu. Na ose Praha – Hradec Králové se budou pohybovat s výrazným brandigem #JeduRFP, který vychází z aktuální stejnojmenné kampaně.

Z měření uhlíkové stopy festivalu Rock for People v roce 2022 vyplynul nejvyšší podíl emisí právě v oblasti dopravy. Proto se organizátoři rozhodli v rámci organizace celého festivalu nahradit spalovací motory v co největší míře alternativními pohony. A to rovněž s důrazem na vodík. Festival má cíl dosáhnout do roku 2030 uhlíkové neutrality, Toyota plánuje do stejného data prodávat v Evropě 100 % elektrifikovaných vozů a míří i směrem k uhlíkové neutralitě ve všech evropských výrobních závodech.

„Právě Toyota se snižováním emisí u svých vozů zabývá už více než dvě dekády a nyní nabízíme kromě full hybridní a plug-in hybridní technologie také bateriové a vodíkové elektromobily. Spojení s Rock for People tak z našeho pohledu přináší přidanou hodnotu nad rámec obvyklých partnerství, což v každé partnerské spolupráci vždy hledáme,“ vysvětluje Michal Velička, šéf marketingu českého zastoupení značky Toyota. 

Toyota jako hlavní partner mobility zajistí kompletní dopravu pro kapely a hosty festivalu. Ve festivalové flotile se objeví zejména nulově emisní modely, bateriově elektrická Toyota bZ4X a vodíkový elektromobil Toyota Mirai. Shuttle service během celého festivalu odbaví stovky jízd, a to nejen pro organizátory a VIP hosty festivalu, ale i samotné umělce. Požadavek na čistou mobilitu se v jejich požadavcích objevuje stále častěji.

„Těší nás, že na Rock for People oblast čisté mobility zastřeší náš nový partner Toyota. Předpokládáme, že model Mirai s vodíkovým pohonem, který bude poprvé k dispozici umělcům a dalším významným hostům, bude vedle účinkujících další hvězdou festivalu,“ říká ředitel festivalu Michal Thomes. Vybrané vozy Toyoty budou instalovány v rámci aktivační zóny mezi očekávanými 40 000 návštěvníky festivalu.

Dobíjení vozů přímo v areálu festivalu

Elektromobily Toyoty budou nabíjeny přímo na festivalu v zóně Komerční banky FutureFest 2030, která bude prezentovat možnou podobu festivalů v kontextu klimatického závazku a tranzice do roku 2030. Vodíková Mirai se bude tankovat klasicky na vodíkové čerpací stanici v Praze na Barrandově.

Elektroauta včetně Toyoty bZ4X bude nabíjet vodíkový generátor H2BASE od české společnosti DEVINN, který bude zároveň z energie vyrobené ze zeleného vodíku zásobovat významnou část festivalového areálu. Další spotřebu čisté energie pokryjí fotovoltaické články, které budou od poloviny května instalovány na ploše více než 100 m2.   

H2BASE funguje jako vodíkový generátor s podpůrným nabíjením elektromobilů. Jeho maximální výkon je 230 kW, jako palivo využívá čistý vodík a funguje bez nutnosti lidské obsluhy v místě nabíjení, má vzdálené ovládání a monitoring. Samozřejmě má nulové emise CO₂ a hluk srovnatelný s klimatizací v autě. Společnost DEVINN tuto bezemisní alternativu k dieselovým agregátům doplňuje mobilní semi-autonomní nabíječkou elektromobilů H2BOT. 

#JeduRFP 

V rámci online propagace festivalu probíhá í marketingová kampaň s hashtagem #JeduRFP, která má za cíl identifikovat jak návštěvníky, tak partnery i umělce 27. ročníku. Toyota propojí své marketingové aktivity a kanály s kampaní festivalu v rámci online i offline prostředí, sociálních sítí, obsahu i public relations.


Autor: TZ, red

Zákazníci v Tesco vybírají charitativní projekty, kterým firma věnuje přes 3 miliony korun

22. července 2024 ve 14:05

Ve všech prodejnách Tesco po celém Česku zákazníci vybírají dobročinné projekty, které jsou podle nich nejprospěšnější pro rozvoj komunit. Vítězným organizacím 15. kola grantového programu „Vy rozhodujete, my pomáháme“ Tesco rozdělí 3 150 000 korun. Za celou dobu trvání programu od roku...

UBM dokončila rezidenční projekt Astrid Garden v Praze 7

19. července 2024 v 09:46

Společnost UBM Development Czechia úspěšně zkolaudovala nový rezidenční projekt Astrid Garden v pražských Holešovicích, ve kterém vzniklo 138 bytů a dvě obchodní jednotky.

Praha 4 hledá členy do volebních komisí při volbách do Senátu

12. července 2024 v 10:33

Radnice se rozhodla výrazně navýšit odměnu pro členy OVK. Za první kolo bude přidáno 500, v případě druhého kola pak dalších 1500 korun.

Jiří Jarkovský bude novým členem představenstva Czech Airlines Handling

9. července 2024 v 15:02

Novým členem představenstva odbavovací společnosti Czech Airlines Handling (dceřiná společnost Letiště Praha) bude od prvního srpna Jiří Jarkovský. Jeho hlavním úkolem bude strategické plánování činností společnosti CSAH v kombinaci s nepravidelností provozu. Současný předseda představenstva Tomáš...

Novou šéfkou komunikace innogy bude Zuzana Tylčerová, nahradí Martina Chalupského

26. června 2024 v 19:14

Po více než 20 letech mění skupina innogy vedení své komunikace. Na pozici Head of Corporate Affairs vystřídá Martina Chalupského nová ředitelka Zuzana Tylčerová. Bude přes léto postupně přebírat veškeré kompetence v oblasti externí a interní komunikace, sponzoringu, společenské odpovědnosti a...

MennYacht personálně posiluje pobočku pro Česko a otevřela prostory v Pařížské

26. června 2024 v 08:10

Společnost MennYacht, která letos slaví 30 let působení, zastupuje prémiové značky z portfolia Ferretti Group. České zastoupení formy nově reprezentuje Petr Kabát a společnost představila novou pobočku na Pařížské ulici v Praze.

Další články
Nahoru