Fanshop dopravního podniku nově nabízí předměty v designu MAAPPI
2. února 2020 08:34
Zatímco celkový sortiment na počátku loňského roku představoval cca 120 druhů zboží, nyní mohou zájemci vybírat z cca 360 druhů. Za celý rok 2019 bylo prodáno více než 5 700 kusů zboží.
„Nová nabídka na fanshopu s motivy MAAPPI zahrnuje v tuto chvíli mikiny, trička, hrnky, plátěné tašky a ponožky. V roce 2020 plánujeme tento sortiment dále rozšiřovat. Osobně mohou zájemci vybírat i v Infocentru DPP na Můstku,“ uvedl Josef Voltr, vedoucí odboru Marketing a obchod.
Od pondělí 3. února 2020 se mj. na zákaznických přepážkách Lítačky ve Škodově paláci začnou vydávat karty se speciálním designem od MAAPPI, který symbolizuje podobu pražského metra v budoucnosti tak, jak ji vidí autor projektu, talentovaný mladý autista a milovník veřejné dopravy, Matěj Hošek. Cestující si budou moci vybrat mezi zelenou, bílou nebo růžovo-červenou variantou motivu Lítačky.
MAAPPI je dobročinný projekt, jehož hlavní tváří je patnáctiletý autista Matěj Hošek. Rodiče si s ním dlouho nevěděli rady, až mu jednou do ruky dali mapu pražské MHD. Matěj si mapy okamžitě zamiloval a našel v nich tolik hledaný klid. Od té doby Matěj kreslí své vlastní mapy, které jsou, pod dobročinnou značkou MAAPPI, umisťovány na různé předměty a prodávány. Podstatnou část zisku chce rodina investovat zpět do systému a zlepšit především psychiatrickou péči pro děti s PAS a vzdělávání, které nyní stojí školy značné peníze.