Dnes Úterý - mlha -1°C
Zítra Středa - oblacno 5°C
Středa 3. 3. 2021
Svátek má Kamil
Koronavirus
Aktuální informace o šíření epidemie v Praze.
Byznys

Faktury za energie od innogy můžete nově uhradit na terminálech Sazky

Hlavně pro zákazníky, kteří ještě využívají v minulosti tradiční způsob úhrady za služby poštovní poukázkou neboli složenkou, innogy nově spustila pohodlnější možnost platby za energie přes terminály společnosti Sazka. Prostřednictvím poštovních složenek energetická firma přijme každý měsíc přes 18 tisíc plateb od svých zákazníků.

innogy přijme 18 tisíc plateb měsíčně prostřednictvím složenek
„Stále máme spoustu zákazníků, kteří na tradiční složenky nedají dopustit. Často se však stává, že lidé při vyplňování složenek chybují, například při přepisování variabilního symbolu pro správnou identifikaci platby. Při platbě přes terminál Sazky se se zákazník tomuto nebezpečí zcela vyhne, výhodou této platební metody je automatické načtení fakturačních údajů,“ vysvětluje David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.

Nově přidaná platební metoda přináší jednodušší, pohodlnější a levnější možnost úhrady za energie od innogy bez nutnosti ručně vyplňovat platební údaje. Místo cesty na poštu a zdlouhavého vypisování poštovní poukázky zákazník má nyní možnost navštívit jakoukoliv provozovnu s terminálem Sazky a její obsluze jen předložit QR kód z faktury. Po provedení transakce dostává zákazník doklad o zaplacení.

Zákazníci innogy, kteří dosud preferovali platbu složenkou, tak získávají novou bezpečnou možnost pro úhradu energií. Při platbě přes terminál Sazky zákazník navíc ušetří 30 % nákladů za provedení transakce oproti platbě složenkou. Výhodou terminálů Sazky je také celorepublikové pokrytí – k dispozici je síť pěti tisíc terminálů po celé ČR, z nichž mnohé z nich jsou otevřené nonstop.


Teplo a teplá voda pro školy Prahy 13

Včera v 07:01

Teplo a teplou vodu 34 školám a školkám v Praze 13 bude dodávat společnost Veolia.

Artinii bylo vybráno mezi firmy, které se ve speciální sekci pro startupy zúčastní sedmého ročníku Berlinale European Film Market

26. února 2021 ve 20:12

Bývalý manažer z české pobočky Warner Bros. Radovan Čech byl jmenován do funkce ChiefOperations Officer ve společnosti Artinii. Artinii (www.artinii.com) oznámilo své zařazení mezi 10 inovativních mediálně-technologických startupů, které se zúčastní 7. ročníku evropského filmového trhu...

Podnikatelé se podělí o zkušenosti z koronakrize

12. února 2021 v 09:39

Šest panelistů z řad podnikatelů a živnostníků bude hovořit o tom, co jim aktuální koronavirová krize dala a vzala. Diskuzí na toto téma startuje Praha 10 svá Desítková fóra. Účastníci a zástupci radnice se propojí prostřednictvím videokonference, živý přenos bude městská část vysílat na svém...

V lednu přerušilo podnikání o polovinu víc živnostníků než v roce 2020

11. února 2021 ve 20:02

První měsíc nového roku je z pohledu počtu nově přerušených živností dlouhodobě nejsilnější. Leden 2021 překonal všechny dosavadní rekordy. Podnikatelské aktivity pozastavilo 25 534 OSVČ, což je o 50 % víc než vloni. „To je důsledkem trýznivé situace na trhu a nejistých vyhlídek do budoucnosti,“...

Vzniklo Sdružení českých firem venkovní reklamy, kritizuje vyhlášku o regulaci reklamy

11. února 2021 v 18:56

Nově vznikající Sdružení českých firem venkovní reklamy (SČVR) si klade za cíl hájit zájmy podnikatelů působících v oblasti venkovní reklamy. V současné době zastupuje 95 % menších firem dlouhodobě působících v tomto odvětví. Předsedou sdružení se stal Josef...

Radnice Prahy 13 odpustí podnikatelům poplatky z ubytování

8. února 2021 v 18:46

Vedení Prahy 13 si je plně vědomo složité situace podnikatelů v oblasti ubytování, a tak od února nebudou muset hradit tyto poplatky.

Retro Music Television loni zaznamenalo nárůst podílu na trhu, hudební stanici se hodně dařilo v Praze

28. ledna 2021 ve 13:55

Retro Music Television potvrdila v roce 2020 už počtvrté vzestupný trend v oblíbenosti a dominanci ve specifickém segmentu hudebních televizních stanic. Dařilo se jí obzvláště v hlavním městě. V segmentu hudebních stanic a v cílové skupině Praha 15–69 let, zaujala podíl na sledovanosti 74,54 %....

Další články
Nahoru