Dvě nové aplikace pro chytré telefony
2. dubna 2013 17:53
„Všechny pobočky skupiny Veolia Voda nabízí svým zákazníkům přístup k jejich datům již několik let na internetových stránkách prostřednictvím osobního zákaznického účtu. Nyní si mohou zákazníci nainstalovat do svých chytrých telefonů aplikaci Moje vodaPlus, která jim přístup k osobním datům usnadní," řekla Marcela Dvořáková, ředitelka komunikace Veolia Voda ČR.
V aplikaci Moje vodaPlus najdou zákazníci čtyři základní záložky: „Můj účet", „Faktury a odečty", „Požadavky" a „Změna údajů." Získají zde přehledné informace o smlouvě i aktuální spotřebě vody a mohou rychle a pohodlně nahlásit stavu svého vodoměru, změnit kontaktní údaje nebo změnit způsob úhrady faktur.
Dále se prostřednictvím aplikace zákazník dozví aktuální cenu vody, informace o fakturách i platbách atd. V prostředí aplikace mohou zákazníci také odesílat různé požadavky a sledovat stav jejich vyřizování.
Zobrazení odstávek vody a havárií
Zákazníci, kteří nemají internetový zákaznický účet, si jej mohou vytvořit na internetových stránkách svého dodavatele vody. Přístupové jméno a heslo pro vstup do aplikace Moje Voda obdrží doporučeným dopisem na základě registrace.
Pro širokou veřejnost (koncové odběratele i bez smlouvy s dodavatelem vody) je určena verze Moje voda, která nabízí všem zájemcům zobrazení odstávek vody a aktuálních havárií přímo mapách s uvedením předpokládaného obnovení dodávek vody.
Moje voda nabídne také základní údaje o kvalitě vody a jejích parametrech i vlivu na zdraví nebo přehlednou kalkulačku spotřeby vody v domácnosti. Kalkulačka uhlíkové stopy vypočítá dopad pití vody jednotlivce na životní prostředí.