Do zákaznického centra PVK bude možný vstup pouze po rezervaci
30. listopadu 2021 16:32
„Reagujeme na aktuální epidemiologickou situaci. Snažíme se tak ochránit zdraví našich zákazníků i zaměstnanců,“ vysvětlil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek. „Termín návštěvy lze zajistit přes rezervační systém nebo přes operátory na linkách 601 274 274 a 840 111 112,“ dodal.
V zájmu ochrany svého zdraví budou zákazníci mít při příchodu povinnost použít dezinfekci u vchodu, ústa a nos musí mít zakrytá respirátorem typu FFP2. Všemi ochrannými pomůckami budou vybaveni i zaměstnanci zákaznického centra, kteří navíc budou každý den testováni na covid 19.
Také platby na pokladně v zákaznickém centru budou možné pouze po provedení rezervace přes rezervační systém.
Pro zaplacení závazků doporučují PVK přednostně využít následující možné formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky či pomocí A složenky na pobočkách České pošty.
PVK žádají zákazníky, aby preferovali k vyřizování svých požadavků některou z forem bezkontaktní komunikace. Především e-mailovou komunikaci přes info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí.
Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpovědí na jakékoli dotazy.
Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:
změnu kontaktních údajů
změnu způsobu hrazení záloh a faktur
změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
odeslání jakékoli vaší žádosti
zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.
Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace). Zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Voda“.
Výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.
Žádosti o uzavření nové smlouvy je možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.
Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a o poskytnutí zákresu sítí použijte vyjadřovací portál PVK a PVS (https:www.vyjadrovaciportal.cz/) Vyjádření PVK a zákres sítí vám bude následně zaslán elektronickou formou na zadaný e-mail.