Dnes Pátek - zatazeno 4°C
Zítra Sobota - obcasny-dest 6°C
Pátek 28. 1. 2022
Svátek má Otýlie
Koronavirus
Aktuální informace o epidemii.
Zpravodajství

Do zákaznického centra PVK bude možný vstup pouze po rezervaci

Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací v Dykově ulici bude od pondělí 6. prosince otevřeno až do odvolání pouze pro zákazníky s rezervací.

„Reagujeme na aktuální epidemiologickou situaci. Snažíme se tak ochránit zdraví našich zákazníků i zaměstnanců,“ vysvětlil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek. „Termín návštěvy lze zajistit přes rezervační systém nebo přes operátory na linkách 601 274 274 a 840 111 112,“ dodal.

V zájmu ochrany svého zdraví budou zákazníci mít při příchodu povinnost použít dezinfekci u vchodu, ústa a nos musí mít zakrytá respirátorem typu FFP2. Všemi ochrannými pomůckami budou vybaveni i zaměstnanci zákaznického centra, kteří navíc budou každý den testováni na covid 19.

Také platby na pokladně v zákaznickém centru budou možné pouze po provedení rezervace přes rezervační systém.

Pro zaplacení závazků doporučují PVK přednostně využít následující možné formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky či pomocí A složenky na pobočkách České pošty.

PVK žádají zákazníky, aby preferovali k vyřizování svých požadavků některou z forem bezkontaktní komunikace. Především e-mailovou komunikaci přes info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí.

Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpovědí na jakékoli dotazy.

Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:
změnu kontaktních údajů
změnu způsobu hrazení záloh a faktur
změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
odeslání jakékoli vaší žádosti
zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.  

Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace). Zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Voda“.

Výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.

Žádosti o uzavření nové smlouvy je možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.

Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a o poskytnutí zákresu sítí použijte vyjadřovací portál PVK a PVS (https:www.vyjadrovaciportal.cz/) Vyjádření PVK a zákres sítí vám bude následně zaslán elektronickou formou na zadaný e-mail.



Autor: TZ, red

Projekt Trenéři do škol v Praze 2 pokračuje

Včera v 10:53

Praha 2 bude pokračovat v zapojování profesionálních trenérů do hodin tělocviku na základních školách. Projekt pilotně spustila na začátku školního roku. Zkvalitnění sportovní výuky, které se v prvním pololetí osvědčilo, tak bude pokračovat i v celém letošním...

Soutěž Pečovatelka roku 2021 zná své vítěze, vyhlášení hostila Novoměstská radnice

Včera v 10:51

Nejlepší pečovatelky a pečovatelé Česka se sešli v úterý na Novoměstské radnici v Praze 2. Odborná porota udělovala ceny ve třech kategoriích už po deváté. Celostátní soutěž pořádá Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR a Diakonie ČCE. Porota vybírá vítěze třech hlavních...

Další články
Nahoru