Díky kampani na podporu cestovního ruchu se v Praze denně ubytuje až tisíc turistů
24. července 2020 06:38
Kampaň „V Praze jako doma“, jejíž web má 600 tisíc návštěv, si klade za cíl co nejvíce zmírnit ekonomické dopady pandemie na turismus, hotely a další subjekty na něj navázané. V současné chvíli je do kampaně zapojeno téměř 400 ubytovacích zařízení, ty vydávají téměř tisíc voucherů denně, které odpovídají počtu ubytovaných osob v Praze.
Turisté je využijí jako volnou vstupenku do vybraných míst v hlavním městě nebo třeba i na privátní procházku s průvodcem. V rámci kampaně je pak možné navštívit kolem šedesáti turisticky atraktivních míst.
„Už více jak tři týdny mohou turisté z celého Česka i dalších zemí využívat benefity, které jim kampaň v Praze jako doma nabízí. Podle dosavadního ohlasu je kampaň úspěšná a pomalu tak pomáhá znovu nastartovat cestovní ruch v hlavním městě,“ sdělila pražská radní pro kulturu a cestovní ruch Hana Třeštíková (Praha Sobě).
Každý zapojený hotel v rámci kampaně má k dispozici vouchery s body, které mohou turisté za noci strávené v Praze získat. Maximálně lze obdržet osm bodů. V současné době se vydává v průměru 3,5 tisíce bodů denně z celkových 315 tisíc bodů. Ty budou k využití až do konce září.
„Přestože se Praha stále potýká s velmi nízkým počtem návštěvníků ve srovnání s loňským rokem, zvýhodněné vstupné hlavně pro domácí turisty přispělo k oživení hlavního města. Věříme, že hosté, kteří se rozhodnou navštívit Prahu v letním období, se budou vracet i v budoucnu a využijí širokou nabídku kulturních a společenských aktivit, které Praha nabízí,“ uvedl Václav Stárek, prezident Asociace hotelů a restaurací ČR.