Dnes Neděle - oblacno 7°C
Zítra Pondělí - oblacno 5°C
Neděle 28. 2. 2021
Svátek má Lumír
Koronavirus
Aktuální informace o šíření epidemie v Praze.
Pražský život

Devadesát pět procent zákazníků je podle průzkumu spokojeno se službami PVK

Celková spokojenost se službami Pražských vodovodů a kanalizací (PVK) vzrostla. Spokojenost s celkovou úrovní služeb PVK vyjádřilo 95 procent respondentů, což je oproti loňskému roku nárůst o dva procentní body. Nejvíce práci PVK oceňují individuální zákazníci a firmy. Vyplývá to z průzkumu nezávislé výzkumné agentury IBRS – International Business and Research Services.

Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z řad individuálních zákazníků, 50 správců bytových domů či bytových družstev a 50 průmyslových zákazníků a firem. Šetření probíhalo v Praze od 6. září do 4. října 2020.

U drtivé většiny sledovaných parametrů spokojenost vzrostla. Lidé velmi oceňují kvalitu pitné vody (94 procent tazatelů), plynulost dodávek (95 procent) či profesionalitu zaměstnanců (95 procent).

Pražané hojně využívají k pití vodu z kohoutku. Prim v „této disciplíně“ hrají bytová družstva, kde kohoutkovou vodu pije 78 procent dotázaných. Zajímavostí je, že třináct procent respondentů souhlasí s tím, aby byla kohoutková voda v restauracích účtována.

91 procent všech dotázaných je spokojeno s kvalitou informací, které o svých službách a produktech PVK poskytují. Z bezkontaktních způsobů komunikace dávají individuální zákazníci přednost zákaznické lince, družstva si oblíbila e-mailovou komunikaci a firmy internetový účet – zákaznický portál. Pokud se lidé vydají osobně do zákaznického centra, tak s jeho službami je spokojeno 96 procent respondentů.

Velkou oblibu si v posledním roce získal ale také zákaznický portál – internetový zákaznický účet, který se stal dokonce nejpreferovanějším způsobem vyřízení požadavků u bytových družstev a firem. Díky zabezpečenému internetovému účtu mají zákazníci stálý přehled o spotřebě vody, vystavených fakturách, zálohách a platbách i provedených odečtech vodoměru. V zákaznickém portálu mohou také online zaplatit faktury a zálohy, nahlásit samoodečet, přes e-podatelnu podávat žádosti či dotazy, online rezervovat schůzky nebo se registrovat ke službě SMS-INFO. Najdou zde i řadu důležitých informací včetně mapy aktuálních havárií a plánovaných výluk a informace o kvalitě vody ve své ulici.

Pražané se nebojí nedostatku vody. Sedmdesát procent si myslí, že v hlavním městě je vody dostatek. Spíše mají obavu, že z úbytku vody v jiných regionech.

Agentura IBRS – International Business and Research Services – působí na českém trhu už 25 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3700 projektů pro 680 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.





Druhý březnový týden nepoteče voda v těchto ulicích

Dnes v 10:32

Pražské vodovody a kanalizace oznámily přehled plánovaných výluk v dodávkách pitné vody na druhý březnový týden. Výluky jsou z důvodu provádění plánovaných oprav, udržovacích a revizních prací.

Začátkem března nepoteče voda v ulicích Libně

25. února 2021 v 10:39

Pražské vodovody a kanalizace oznámily přehled plánovaných výluk v dodávkách pitné vody na příští týden. Výluky jsou z důvodu provádění plánovaných oprav, udržovacích a revizních prací.

Úpravy severní části Roztylského náměstí přinesou workoutové sportoviště

24. února 2021 ve 22:39

Praha 4 letos chystá několik investic do veřejného prostranství, informoval mluvčí městské části Jiří Bigas.

Květnaté louky, herní i cvičební prvky, pojmenování veřejných prostranství. Projekt PinCity Prahy 4 se líbí

24. února 2021 v 09:45

Před více než měsícem spustila městská část Praha 4 na webové adrese praha4.pincity.cz zcela novou nepolitickou platformu. Za krátkou dobu zde občané k 55 projektům radnice umístili více než 85 pomyslných připínáčků, tedy svých konkrétních návrhů pro zlepšení životního prostředí a místní rozvoj...

Radlice: Obyvatelé oceňují školství a údržbu zeleně, vadí jim nedostatečná infrastruktura pro cyklisty

22. února 2021 ve 20:58

Praha 5 uspořádala loni na podzim mezi obyvateli anketu zaměřenou na spokojenost s životem v této městské části. Do hlasování se během tří týdnů zapojilo bezmála 2 300 místních. Výsledky ankety jsou jedním z analytických výstupů Strategie rozvoje MČ Praha 5 2030+. Ke zpracování dlouhodobého plánu...

Další články
Nahoru