dnes
Sobota - zatazeno
15°C
zítra
Neděle - zatazeno
14°C
pozítří
Pondělí - jasno
14°C
Česká spořitelna otevřela novou pobočku na Václavském náměstí v moderním designu
Interiér nové pobočky České spořitelny na Václavském náměstí. Foto: ČS

Česká spořitelna otevřela novou pobočku na Václavském náměstí v moderním designu

V tomto týdnu Česká spořitelna na adrese Václavské náměstí 48 otevřela středně velkou pobočku v moderním designu. Jedná se o vůbec první pobočku s tímto novým konceptem umístěnou v srdci hlavního města.

V přízemí pobočky mohou zákazníci plně využít samoobslužné zóny, kde si vyberou i vloží hotovost a zadají potřebné platby.

Základní informace k novému konceptu poboček:

Pobočka na Václavském náměstí 48 patří už do druhé desítky poboček v novém konceptu, které Česká spořitelna od podzimu 2016 otevřela na různých místech republiky. Jen v regionu Praha jich dostalo nový koncept šest.

Pobočková síť je pro Čechy stále důležitá velmi důležitá a ČS tomuto způsobu komunikace se zákazníkem věnuje zásadní pozornost, proto modernizuje pobočky a přizpůsobuje je aktuálním trendům a požadavkům na využívání komunikačních technologií, rychlost a způsob odbavení klientů

Mění se zásadně obslužné modely, aby se bankéři a klienti radili, jak co nejlépe hospodařit s penězi (služba Moje zdravé finance), nové prostředí by v tom mělo pomoci

Pobočky nového konceptu již nemají „překážky“ – přepážky mezi klientem a bankéřem

Při příchodu na pobočku bankéř nesedí u počítače, ale hovoří neustále s klienty a pomocí notebooku či tabletu může snadno vše ukázat či vysvětlit

V rámci pobočky je samoobslužná zóna, aby si klienti své požadavky na práci s hotovostí mohli vyřídit sami – znamená to pro ně úsporu financí i času, nicméně na pobočce jsou i klasické pokladny

sporitelna-pobocka1

Nový koncept se samoobslužnou zónou má jednotný design, a to ve třech formátech (jednotlivé pobočky se od sebe liší velikostí a rozsahem poskytovaných služeb)

-       1) malá pobočka

-       2) středně velká pobočka s kompletní šíří produktů a služeb pro klienty (mimo těch prémiových a velkých firemních)

-       3) vlajková loď – pobočka, která obslouží všechny klientské segmenty

-       v případě Václavského náměstí se jedná o pobočku typu Medium – jde o první pobočku tohoto typu, která je v roce 2017 otevřena v samotném srdci hlavního města Prahy, je tedy velice snadno dostupná a využitelná pro větší počet klientů

-       v letošním roce otevřela Česká spořitelna zatím 12 poboček v novém konceptu

-       Aktuální počet poboček k 1. červenci 2017 je 524

-       pro letošní rok plánovala Česká spořitelna převést na nový koncept přibližně 60 poboček, s tím, že některé by měly být přemístěny do lokalit, které jsou atraktivnější a dostupnější pro klienty

sporitelna-pobocka3

sporitelna-pobocka

sporitelna-pobocka2


GridServices se stará o bezpečnost plynovodů už 10 let

Včera v 09:22

Společnost GridServices ze skupiny innogy, která zajišťuje spolehlivé a bezpečné dodávky zemního plynu pro více 2,3 milionů zákazníků u nás, si připomíná 10 let od svého založení. Firma se sídlem v Brně spravuje plynovodní sít největšího provozovatele distribuční soustavy v České republice,...

DPP zvítězil v mezinárodní soutěži Global Light Rail Awards 2018

18. října 2018 v 10:24

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) uspěl ve finále 12. ročníku soutěže Global Light Rail Awards 2018 (Světové ocenění městských systémů lehkých železnic 2018). Získal první cenu v kategorii Most Improved System (nejvíce vylepšený systém). DPP se v soutěži prezentoval svými úspěchy při modernizaci...

Růst mezd v innogy pokračuje

13. října 2018 v 08:58

Zlepšování mzdových a pracovních podmínek pro zaměstnance energetické skupiny innogy v Česku bude nadále pokračovat. Svědčí o tom čerstvá dohoda o detailech navýšení mezd pro rok 2019, kterou firma uzavřela s odbory. Na základě kolektivní smlouvy na období let 2018 – 2020 dojde k celkovému nárůstu...

Nové technologické trendy cestovních kanceláří

12. října 2018 v 09:53

Webové a mobilní aplikace patřily k hlavním zbraním služeb sdílené ekonomiky. Toto paradigma mění nové B2B webové aplikace TripGate a MeetingPackage.com zaměřené na komplexní management služebních cest. Jejich služby pro tuzemskou klientelu přináší OK-TOURS. 

Pražská strojírna bude investovat téměř 12 milionů do centra pro ohýbání kolejnic

11. října 2018 v 08:06

Pražská strojírna, dceřiná společnost DPP, uskuteční největší investici do výroby v posledních letech. Vedení Pražské strojírny odsouhlasilo nákup centra pro ohýbání kolejnic od švýcarské společnosti Stierli-Bieger. Za nové zařízení Pražská strojírna zaplatí v přepočtu téměř...

V Praze se koná konference Deloitte, poskytne informace o střediskách sdílených služeb

10. října 2018 v 07:05

Střediska sdílených služeb (SSC – Shared Service Centers) zaměstnávají v Česku devadesát tisíc lidí. Do dvou let jich bude podle odhadů Deloitte sto tisíc, tedy zhruba dvě a půl procenta zaměstnanců České republiky. To je jeden z důvodů, proč se celosvětová konference Deloitte Shared Services...

Po zpřísnění daňových kontrol začala firmám růst ziskovost

2. října 2018 v 09:47

Praha byla donedávna, z pohledu četnosti daňových kontrol, považována za daňový ráj, který některé firmy využívaly jako vhodné místo k tzv. daňové optimalizaci. To potvrdila studie leadera v oblasti dat a analytiky, společnosti Bisnode, podle které před zpřísněním daňových kontrol firmám, které...

Praha 7 vyhlásila nejlepší začínající podnikatele letošního roku

28. září 2018 v 07:40

Letošní cyklus přednášek a workshopů, které pořádá Praha 7 pro začínající podnikatele, je ve finále. Třetí ročník projektu Podnikavá 7 vyvrcholil ve středu 26. září soutěží o nejlepší podnikatelský záměr. Začínající podnikatelkou roku 2018 se stala Jitka Čechová s projektem „Co budu dneska...

Další články
Nahoru