dnes
Úterý - polojasno
27°C
zítra
Středa - skorojasno
31°C
pozítří
Čtvrtek - zatazeno
30°C
Zpravodajství

Asistenční službu při úniku vody má zákazník PVK zdarma

Pražské vodovody a kanalizace nabízejí pojištění nouzových situací spojených s únikem vody za vodoměrem. Pro každého zákazníka PVK s platnou odběratelskou smlouvou na dodávku pitné vody je k dispozici asistenční služba 24 hodin denně, 365 dnů v týdnu.

Službu, která je pro smluvní zákazníky zdarma, využívá několik desítek odběratelů. Mezi nimi jsou individuální odběratelé, bytové domy, družstva či firmy.

K zákazníkovi v případě nouzové situace přijede asistenční služba a provede odborné práce v rozsahu dvou hodin. Klient za výjezd vozidla a provedené nezbytné práce nic neplatí.

„Na jedno odběrné místo může zákazník PVK zdarma využít tři asistenční služby ročně,“ uvedl tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek. „Nezbytnou podmínkou je kontaktovat asistenční službu na telefonním čísle 212 812 212,“ dodal.

Asistenční služby zahrnují rovněž refundaci úniku vody. Jde o částečnou náhradu nákladů na vodné, způsobené únikem vody v důsledku prokazatelně nastalé nouzové situace, a to za podmínek, že spoluúčast odběratele na úniku vody dosáhne výše 10 m3, což je minimální limit pro refundaci, a maximální limit pro refundaci úniku vody je stanoven na 15 tisíc korun na jedno odběrné místo za rok.

Součástí služby není uzavírání a otvírání vodovodních přípojek ani vyhledávání úniků na vnitřním rozvodu.

Partnerem PVK na tomto projektu je renomovaná asistenční služba United Assistance.

 


Další články
Nahoru