Aqualand Moravia se stal nejdůvěryhodnější značkou, porazil pražského konkurenta
23. listopadu 2021 19:17
Do průzkumu, který sleduje spotřebitelskou důvěru, se zapojilo 4 tisíce respondentů. Na průzkumu se podílela výzkumná agentura NielsenIQ. Aqualand Moravia navíc letos získal další dvě prestižní ocenění ze zahraničí.
Z Barcelony přivezl cenu za nejlepší nový tobogán High Five, který pro něj loni vyrobila kanadská společnost. A získal též čtvrté místo v soutěži, která vyhlašuje nejlepší tobogány a skluzavky v rámci všech evropských aquaparků.
„Získali jsme poprvé za celou dobu našeho provozu první místo v kategorii Zábavní parky a aquaparky. Jsme tak podle dat nejdůvěryhodnější značkou v této oblasti. A to nás moc těší. Kladná zkušenost návštěvníků je pro nás velmi důležitá a dlouhodobě na tom pracujeme. Ať už jde o stále se rozšiřující služby, nové atrakce nebo třeba o zdokonalování komunikace. Ocenění si vážíme,“ říká ředitel Aqualandu Moravia Petr Pavlacký.