Dnes Pátek - obcasny-dest 9°C
Pátek 19. 4. 2024
Svátek má Rostislav
Nabídka pro inzerenty
Inzerujte na serveru www.prazskypatriot.cz za zvýhodněné ceny.
Měsíční stáž v Anglii: Studentka Andrea Nováková se starala o účastníky konference
ZpravodajstvíKomerční sdělení
Obchodní akademie v Praze 9 Satalicích. Foto: Archiv

Zúčastnila jsem se měsíční stáže v Anglii ve městě Portsmouth díky mojí škole Obchodní akademii v Praze 9 v Satalicích a programu Erasmus+.  Celý měsíc jsem pracovala ve známém hotelu Holiday Inn. Náplní mojí práce bylo starat se o hosty, kteří přijdou na konferenci.

Měla jsem za úkol doplňovat kávu, čaj, mléko, sušenky, uklízet po konferenci místnost (sklízet použité skleničky, bločky atd.), připravovat místnosti pro nové klienty, ke každému místu u stolu jsem připravovala papír a tužku, podtácek, sklenici, perlivou a neperlivou vodu.

Jelikož jsem pracovala s jedním starým pánem, který zde pracuje už 39 let a ví, co a jak přesně chodí, vše mi vysvětlil a ukázal. Naučil mě spoustu věcí (např. správné stolování, skládání ubrousků), vysvětlil mi, jak konference probíhají a na co mají klienti nárok. Také jsem se zdokonalila v anglickém jazyce, jelikož jsem celý den v práci komunikovala s ostatními pracovníky hotelu.

anglie-oa-nahled Bydlela jsem dohromady s Klárou Skokanovou z 1. ročníku. Nejdříve jsme bydlely v oblasti jménem Cosham, odkud jsme se po 3 dnech stěhovaly blíž k centru.

V druhé rodině s námi bydleli už jen rodiče s desetiletou dcerou Hannou a dvouletým synem Elijahem. Rodina byla velmi milá a přátelská, pořád s námi komunikovali, trávily jsme s nimi společně večery u televize. V rodině jsme měly jen snídaně a večeře, obědy jsme si zajišťovaly samy.

Volný čas jsem většinou trávila se svými kamarádkami Evou a Markétou. Jezdily jsme na výlety a hodně jsme nakupovaly. Navštívily jsme Spinnaker tower přímo v Portsmouthu a další víkend jsme jely do městečka South Hampton. Předposlední víkend bylo hezké počasí a tak jsme se jely podívat k moři.

erasmus-logo-nahled

Z grantu jsme měly hrazené ubytování, letenku, stravování, MHD a pojištění. Na stáž jsme se připravovaly, chodily jsme mimo vyučování na semináře anglického jazyka. Každý týden vypracovávaly elektronické úkoly, související s prací v zahraničí.

Myslím si, že se stáž vydařila a jsem ráda, že jsem jela, byla jsem se vším spokojená, jediné mínus, které tu je, že se tu nedá nic dělat po večerech, protože vás absolutně nikam nepustí, pokud vám není 18 let.

Obchodní akademie Praha, Vinořská 163, 190 15 Praha 9 Satalice telefon: 286857164

Obchodní institut, Ostrovského 36, 150 00 Praha 5 (u Anděla) telefon: 251562286

www.oapraha.cz

Tragická nehoda na železnici

Včera ve 13:22

Mezi Stodůlkami a Jinonicemi ve čtvrtek ráno po deváté hodině srazil vlak člověka, který zraněním na místě podlehl. Provoz v uvedeném úseku trati zhruba dvě hodiny stál, cestující museli místo vlaku použít MHD či jiný způsob dopravy.

Do kolejiště ve stanici metra Flora spadl muž

Včera ve 13:17

Zhruba pětapadesátiletý cestující spadl ve čtvrtek dopoledne kolem půl desáté do kolejiště ve stanici metra Flora na lince A. Utrpěl zranění hlavy, byl převezen do nemocnice. Provoz metra mezi stanicemi Želivského a Náměstí Míru byl obnoven v 10:43 hodin.

Provoz Škodova paláce bude v pátek omezen

17. dubna 2024 ve 13:34

V pátek 19. dubna odpoledne se v budově Magistrátu hl. m. Prahy, ve Škodově paláci v Praze 1, uskuteční evakuační cvičení, které bude trvat zhruba půl hodiny. Provoz Škodova paláce bude v tento den výrazně omezen a po dobu cvičení bude objekt zcela uzavřen.