Průzkum potvrdil spokojenost s kohoutkovou vodou, pije ji 84 procent Pražanů
30. října 2013 17:30
Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z Prahy z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. „Celkově je se službami, které nabízejí v Praze PVK spokojeno téměř 97 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů. Nejvyšší celková spokojenost je u firemních zákazníků (98 %), zde je zároveň nárůst spokojenosti proti loňskému roku o 2 %“, říká Ondřej Pokorný, tiskový mluvčí PVK.
Oblíbená kohoutková
S kvalitou pitné vody je spokojeno 95 % zákazníků. „Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má parametr kvality vody a spokojenost s plynulostí dodávky vody“, dodává Ondřej Pokorný. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 98 % respondentů, což je o 6 % více než v minulém roce. Tomu odpovídá i používání vody z kohoutku na pití – celkem 84 % respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Tyto výsledky odpovídají tomu, že na podporu pití vody z vodovodu PVK organizují řadu aktivit. Nejúspěšnější z nich je projekt Čerstvá kohoutková? Stačí říct. Seznam restaurací mohou zájemci najít na webu www.kohoutkova.cz
Profesionální přístup
Jen jedno procento respondentů zažilo někdy přerušení dodávky vody. Plných 98 % respondentů bylo s plynulostí dodávky vody spokojeno.
Výzkum potvrdil také spokojenost s profesionalitou zaměstnanců. 99 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci PVK, je s jejich profesionalitou spokojeno. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce celých 100 %. S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 94 % respondentů. V posledních 12 měsících navštívilo 5 % zákaznické centrum, 9 % telefonovalo na zákaznickou linku. S ní je spokojeno 88 % respondentů.