Vodu z kohoutku nemusíte dál upravovat, vzkazuje Pražanům její dodavatel
3. října 2013 17:15
Při kontrole kvality pitné vody v domácnostech se musí každý zaměstnanec PVK prokázat platným průkazem, kde je uvedeno jeho jméno, funkce a název společnosti. Pokud má zákazník z jakéhokoli důvodu pochybnosti, může si na telefonním čísle 840 111 112 ověřit, zda se nejedná o podvodníka. „Zaměstnanci provádějící odběry vzorků a nenabízí řešení na zlepšení kvality vody a ani nepřesvědčují odběratele vody k nákupu jakéhokoliv zařízení na úpravu vody,“ uvádí firma ve svém prohlášení.
Z pitné vody jsou odebírány vzorky
PVK při kontrole pitné vody spolupracuje také s Hygienickou stanicí hl. města Prahy, popřípadě s hygienickými stanicemi středočeského kraje, pod které spadají úpravny vody Želivka a Káraný. Pravidelná kontrola kvality vody probíhá v souladu s požadavky vyhlášky ministerstva zdravotnictví.
Informace o kvalitě vody jsou pro spotřebitele zveřejňovány prostřednictvím webových stránek PVK, www.pvk.cz a v případě specifických dotazů na kvalitu vody je možné PVK kontaktovat prostřednictvím kontaktního centra, telefon: 840 111 112 nebo e-mailové schránky info@pvk.cz. V akreditované laboratoři PVK lze také provést analýzu vody ze studní.