Tým těchto dvou pánů nefunguje. Je neuvěřitelná drzost, že téma otevírá a z nečinnosti obviňuje všechny kolem a všechny v minulosti
3. října 2017 19:54
Zatímco v minulém volebním období, které bylo poznamenáno ekonomickou krizí, bylo zprovozněno téměř 80 kilometrů dálnic a rychlostních silnic, v tomto období to bude necelá polovina.
Tým Babiš-Ťok nefunguje. Je neuvěřitelná drzost hnutí ANO, že toto téma otevírá a z nečinnosti obviňuje všechny kolem a všechny v minulosti.
Zrychlení staveb by pomohl zákon o liniových stavbách. Stejně jako v Německu by zákon stanovil prioritní dopravní stavby, jejichž příprava a schvalování by spadalo pod jeden úřad. Zároveň je potřeba navýšit investice do dopravní infrastruktury, aby se to, co se neplánuje, mohlo i postavit.
ODS si uvědomuje důležitost investic do dopravní infrastruktury, protože jsou investicí do naší budoucnosti. Tato vláda je schopna budoucnost pouze projídat a mlžit o tom, jak maká, a přitom nemá žádné skutečné výsledky.
Komentář předsedy poslaneckého klubu ODS Zbyňka Stanjury k výstavbě dálnic a návrhům na její zrychlení.
Názory uveřejněné v rubrice KOMENTÁŘE nemusí vyjadřovat stanoviska a názory redakce.