PVK: Domácí asistence a refundace úniku vody pro smluvní zákazníky
4. ledna 2016 12:39
Služba je zdarma, a to výhradně pro smluvní zákazníky. Těmi mohou být individuální odběratelé, bytové domy, družstva či firmy.
K zákazníkovi v případě nouzové situace přijede asistenční služba a provede odborné práce v rozsahu dvou hodin. Klient za výjezd vozidla a provedené nezbytné práce nic neplatí. „Na jedno odběrní místo může zákazník PVK zdarma využít tři asistenční služby ročně,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek. „Nezbytnou podmínkou je kontaktovat asistenční službu na telefonním čísle 212812212,“ dodal.
Asistenční služby zahrnují rovněž refundaci úniku vody. Jde o částečnou náhradu nákladů na vodné, způsobené únikem vody v důsledku prokazatelně nastalé nouzové situace, a to za podmínek, že spoluúčast odběratele na úniku vody dosáhne výše 10 m3, což je minimální limit pro refundaci, a maximální limit pro refundaci úniku vody je stanoven na 15 tisíc korun na jedno odběrné místo za rok.
Partnerem PVK na tomto projektu je renomovaná asistenční služba United Assistence.