Ocenění v soutěži o nejlepší noviny veřejné správy získaly Radniční noviny Prahy 3
18. února 2014 12:14
Šedesát devět organizací a firem změřilo začátkem letošního roku svou schopnost komunikovat s veřejností v prvním ročníku soutěže Fénix content marketing. V kategoriích jako jsou firemní tiskoviny, webové stránky, sociální profil či noviny a časopisy státní a veřejné správy, soutěžily například organizace Český červený kříž, Rotary International a Český statistický úřad. Mezi firmami usilovaly o ocenění společnosti, jako jsou T-Mobile, Porsche Česká republika či Rodinný pivovar Bernard.
Radniční noviny Prahy 3 se v kategorii Noviny státní správy, veřejného a neziskového sektoru dostaly mezi tři nejlepší organizace.
Lepší v hodnocení 22 porotců byly jen Brněnský Metropolitan – noviny Statutárního města Brno (1. místo) a Kraj Vysočina – tiskovina stejnojmenného kraje (2. místo).
Radniční noviny, které obsahovou změnu potvrdily v loňském roce i změnou své grafické podoby, hodnotila porota, ve které zasedli mimo jiné tři šéfredaktoři, tři ředitelé z oblasti PR, tiskový mluvčí ministerstva financí, spisovatelka či prezidentka České marketingové společnosti.
„Jsem ráda, že se naše snaha o otevřené informace projevila nejen ve stoupající zájmu o Radniční noviny, ale ocenili ji i opravdoví odborníci,“ komentovala úspěch Radničních novin starostka Prahy 3 Vladislava Hujová, která má Radniční noviny na starosti.
„Myslím si, že strašně moc záleží na kvalitě a na obsahu informací. Je důležité se dívat na věci nejen po povrchu, tak jak vypadají, jak se zdají, ale tak, jaké opravdu reálně jsou,“ vysvětluje hlavní zásadu, podle které porota hodnotila účastníky, organizátorka soutěže Kateřina Borovanská.