Datart: na vánoční shon jsou tu připraveni dobře
14. prosince 2013 11:03
V pobočce Datartu na pražské Pankráci před časem spustili unikátní projekt. Pokud si objednáte zboží přes e-shop Datartu a chcete si jej zdarma osobně vyzvednout a vyhnout se tak frontám na poště, můžete využít nové služby Rychlovka.
V praxi to vypadá zhruba takto: objednáte si například nový mobil a zvolíte možnost osobního odběru v pobočce na Pankráci. E-shop Datartu vám přidělí číslo objednávky. Poté si už stačí občas spustit speciální webovou kameru, která je v obchodě namířena na velkou stěnu. Zde se ukládá zboží, které si sem zákazníci přijdou brzy vyzvednout.
Výhod to má hned několik. Kromě toho, že se vyhnete poště, je proces odbavení objednávky mnohem rychlejší. Navíc na kameře vidíte přímo své zboží. Odpadají i problémy se zásilkovými službami, které navíc před Vánoci nestíhají. Zájem zákazníků je obrovský.
„Naštěstí je tu ale dostatek personálu a vše stíháme tak, že zákazníci nemusí stát žádnou frontu," popisuje vedoucí prodejny Alena Polatová.
„Hlavní naší výhodou oproti konkurenci je 32 výborně postavených, snadno dostupných prodejen s odborně vyškoleným personálem. Zákazník, který si není svým on-line výběrem jistý, se tak může obrátit na naše prodavače, kteří mu s výběrem pomohou a doporučí vhodný výrobek přesně podle jeho představ,“ vysvětluje marketingová manažerka Datartu Jana Choroušová.
Datart: hitem Vánoc budou chytré telefony a tablety
„Díky našim propojeným skladům si rovněž může zákazník přímo na www.datart.cz ověřit dostupnost zboží nejen na centrálním skladě, ale i na pobočkách, což je v případě, kdy si přeje své zboží hned, neocenitelnou výhodou. Více než polovina našich zákazníků si totiž vybírá u své online objednávky rychlé vyzvednutí na prodejně,“ dodává.
V Datartu očekávají, že hitem letošních vánoc budou pod stromečkem technologicky pokročilejší výrobky jako chytré telefony nebo tablety. Velký zájem ale zřejmě bude i o menší kuchyňské nebo domácí spotřebiče, například robotický čistič oken, který se stal trhákem již v průběhu letních měsíců, kdy byl uveden na trh a zájem o něj neklesá.
Zákazníky do žluto-modrých prodejen láká i speciální vánoční akce, díky které mají jistotu, že mohou nechtěné dárky po svátcích přijít reklamovat.
„Zákazník bude mít možnost po vánocích vrátit zboží zakoupené po 1. listopadu. Vrácené zboží musí být nepoužité, nepoškozené, včetně kompletního příslušenství, v původním obalu a s přiloženým dokladem o koupi – neplatí to pouze pro výrobky osobní hygieny a software,“ vysvětluje Jana Choroušová. Obávat se nemusí ani opozdilci, kteří nákup dárku nechají až na Štědrý den. Pobočky budou otevřené, fungovat bude i rozvoz.