Chyť se za koule, vyzývají v rámci kampaně STK pro chlapy Koukalová, Štáfek či Prachař
9. října 2017 18:00
Nadační fond Petra Koukala
Nadační fond vznikl v roce 2013 s cílem zviditelnit problematiku mužského zdraví jako společenského tématu, které se dotýká bezprostředně každého muže, ale i jeho blízkých a rodiny, a to s důrazem na závažná onemocnění mužů. Úsilí fondu se zaměřuje převážně na informování veřejnosti a na otevřenou diskusi o mužských nemocech s cílem připomenout, jak důležitá je pro muže zdravotní prevence. Nadační fond Petra Koukala šíří toto poselství prostřednictvím projektu STK pro chlapy a unikátní brožury s názvem Manuál pro údržbu chlapa.
Videa budou postupně zveřejňována na facebookovém profilu STK pro chlapy. První spot natočili Petr a Gábina Koukalovi. Následovat budou videa moderátorů pořadu Replay Alžběty Trojanové a Mikoláše Tučka, režiséra a kaskadéra Petra Jákla, herců Davida Prachaře a Jakuba Štáfka, trenéra Michala „Radara“ Vrátného nebo moderátorů Fajn Rádia Johana Mádra a Ondřeje Havla.
Kampaň Chyť se za koule navazuje na úspěšný loňský projekt závodních TOITOIek, díky kterému podstoupilo preventivní prohlídku 630 chlapů. 16 % zúčastněných mělo zvýšenou hladinu krevního cukru a 70 % vysokou hladinu cholesterolu.
Prohlídky též odhalily 92 zvýšených rakovinových markerů, které se naštěstí podařilo zachytit dostatečně brzy, takže se muži, kterých se karcinom týkal, mohli včas svěřit do péče lékařů.
Facebook STK pro chlapy: https://www.facebook.com/stkprochlapy/
Týden chlapů: https://www.facebook.com/pg/stkprochlapy/events/?ref=page_internal