Černý most se raduje. V prestižní soutěži se stal Českým projektem roku 2013
9. listopadu 2013 06:00
Best of Realty
Soutěž Nejlepší z realit – Best of Realty vznikla v roce 1999 a od data svého založení mapuje a oceňuje nemovitosti realizované na území České republiky, které byly nově vybudovány či prošly zásadní rekonstrukcí.
V soutěži jsou oceňovány projekty, které významným způsobem reprezentují úspěchy a schopnosti architektů, stavitelů, projektantů, developerů a v neposlední řadě i realitních agentů při jejich prodeji či pronájmu.
Odborná osmičlenná porota vybírala z celkem 42 projektů v šesti kategoriích. Nové Centrum Černý Most, které bylo po dvou letech intenzivní výstavby slavnostně otevřeno letos v březnu, předčilo ostatní projekty zejména díky svému významnému rozšíření a obohacení skladby nájemců.
Prostory centra, které doplňuje 3 200 parkovacích míst, jsou navíc stoprocentně bezbariérové.
Bohaté portfolio značek přináší zákazníkům atraktivní nabídku prodejen. Patnáct značek, mezi nimi například Minelli, Fjällräven nebo SMYK, zde dokonce oslavilo svou pražskou či celorepublikovou premiéru.
Dalších více než dvacet obchodů se poprvé ukázalo ve zbrusu novém kabátě. Návštěvníci centra mohou nakupovat v prodejnách Decathlon nebo Marks & Spencer, které patří k vůbec nejrozsáhlejším u nás.
Marks & Spencer zde navíc představil supermarket s oddělením čerstvých potravin. Zákazníkům jsou k dispozici kromě více než 170 prodejen také relaxační zóny nebo herní plochy pro děti.
Originálnímu designu interiéru i exteriéru obchodního centra dominuje osvětlená skleněná fasáda prezentující nové logo v barvě citrusů.