Bazén, pánská paruka, kalhotky, kachna. Při odvozu zapomínají zákazníci v autech i kuriozity
11. srpna 2016 13:12
Ztráty a nálezy přitom významně ovlivňuje i sezona – před Vánoci tak oddělení péče o zákazníky řešilo i navrácení domácího cukroví nebo několika adventních věnců – letním nálezům naopak dominují předměty související s cestováním včetně pasů, dalekohledu nebo plavek.
Zdaleka nejčastěji končí v uberovských ztrátách a nálezech mobilní telefony. Zejména pro populární smartphony s nakousnutým jablkem ve znaku je riziková páteční a sobotní noc. Na dalších místech pomyslného žebříčku ztracených a následně navrácených věcí se umístily peněženky, osobní doklady a klíče, včetně přístupových čipových karet do různých institucí a firem. Skladba ztracených věcí během roku ale přímo souvisí i s ročním obdobím.
V chladných měsících se totiž nejčastěji ve vozech partnerských řidičů objeví zapomenuté čepice, šály, šatky nebo rukavice. V létě roste počet zapomenutých slunečních brýlí a deštníků. Některé nálezy jsou pak sice méně obvyklé, ale o to kurióznější
„Naše oddělení péče o zákazníky řešilo například i nález pravé pánské boty velikosti 43, krajkových dámských kalhotek, podprsenky, bujné paruky, taláru, kuchyňského vybavení, psacích potřeb nebo plyšových hraček,“ uvedla Barbora Polachová, tisková mluvčí společnosti Uber pro Česko a Slovensko.
Návrat ztraceného „pokladu“ na jeden klik
V aplikaci Uber stačí v detailu poslední jízdy volit možnost „ztratil jsem věc.“ Přes oddělení péče o zákazníky pak cestující dostane informaci nejen o jejím případném nálezu, ale automaticky dojde i k přepojení s konkrétním partnerským řidičem. V případě, že se k nalezené věci nikdo nehlásí, je uschována po dobu maximálně jednoho roku v centrále společnosti Uber v Praze.